9.fejezet: Nem tudtam, mi az igazi boldogság, amíg nem találkoztam veled.

39 2 0
                                    

-Nem!!! Mindenképp megmentelek!!! Nem hagyom hogy meghaljatok!!! Nem veszíthetlek el benneteket!!!-mondta ezeket Hisoka.

Hirtelen Emiko megérintette Hisoka arcát és ezeket mondta:

-Kérlek ne sírj......Ha én meg is halok legalább valahogy a babát mentsétek meg.....Neki élnie kell.....

-Nem!!! Valahogy megmentelek mindkettőtöket!!! Nem fogtok meghalni!!!

-Hisoka......Nem tudsz tenni semmit, kérlek vigyázz Midorira és az anyámra helyettem....Szükségük van rád....

-Neeeee!!! Emiko!!!-ordított sírva Hisoka.

-Anyuci??? Anyuci!!! Neeeee!!! Anyuci ne hagyj itt!!! Anyuci!!!-fogta vissza Yuko a síró Midorit.

-Midori.........Ah!!! Hisoka!!! Talán Midori segíthet Emikon!!!-jutott eszébe ez Yukonak.

-Mi??? Mégis hogyan???-lepődött meg a fiú.

-Midori a különleges leopárdgyermek, akiről a legenda szól, így a vére képes gyógyítani, vagy visszahozni a furrykat a halálból!!!

-Igaza van Yukonak!!!-mondta Keitaro.

Hisoka Midorira nézett és ezt mondta majd kérdezte:

-Ha ez tényleg igaz......... Midori képes vagy egy csepp véredet adni Emikoért???

-Igen!!! Ha ezzel megmenthettem anyut, bármire képes vagyok!!!-mondta a kislány.

-Akkor kérlek vág meg az ujjad és csepegtesd a véred a szájába!!!

Midori felvette a kést a földről és készült belevágni az ujjába, amikor is hirtelen hatalmas fény tört ki Emiko hasából, ami az egész pincét betöltötte.

-EMIKO!!!-ordított Hisoka.

-Emiko!!! Mi ez???-kérdezte Yuko.

-Mi történik???-kérdezte Keitaro.

A fény eltűnése után, Emiko hirtelen felköhögött:

-*hatalmas köhögés*

-Emiko!!! Jól vagy???-kérdezte aggódva Hisoka, átölelve szerelmét.

-Én jól vagyok.....??? A seb eltűnt.....???-csodálkozott Emiko a pólót felhúzva.

-Hogyan....??? Mi történt???-csodálkozott Hisoka is.

-A baba jól van??? Hogy érzed???-kérdezte Yuko.

-A baba...... A baba tette!!!-kezdte el Emiko.

-Mit tett a baba???-kérdezte Hisoka.

-A baba gyógyított meg!!! Mivel Midori a vérével képes gyógyítani, a fiúnk is lehet hogy képes valahogy gyógyítani!!! Ő is különleges leopárdgyermek lesz!!!-mesélte ezeket Emiko.

-*sóhaj* Értem. Harutoshi!!! Köszönöm hogy megmentetted az anyukádat, Emikot!!!-mondta megkönnyebbülve Hisoka és átölelve Emikot, ezeket mondta:

-Attól féltem hogy elveszítelek téged!!! Elveszítelek benneteket!!! Annyira szeretlek téged, hogy nem lennék képes nélküled élni!!! Szeretlek Emiko!!!

-Tudom Hisoka!!! Én is szeretlek!!!-és megcsókolták egymást.

-Khm....Szerintem mi most jobb ha megyünk!!!-mondta ezt Yuko.

A szerelmes pár kivált a csókból és Emiko ezeket mondta:

-Köszönöm hogy segítettek nekem, nélkületek sohasem találtam volna meg Midorit!!!

Furry romantikaWhere stories live. Discover now