4.fejezet: Nagy kín, nagy kín a szerelem. Jó, jó de van-e jobb?

43 3 0
                                    

-Szeretlek Emiko!!!-vallott szerelmet Keitaro.

-M-mi???-lepődött meg Emiko.

-Szerelmes vagyok beléd Emiko!!! Kérlek járj velem!!!

-Miiii??? Sajnálom de nem lehet!!!-utasította el Emiko.

-Tudom hogy Hisokát szereted és hogy mit műveltetek, de én akkor sem hagyom hogy elvegyen tőlem!!!-mondta ezeket Keitaro.

-Nem csináltunk semmit!!!

-Ó nem??? A nyakadon egy hatalmas kiszívás és az arcodról csak úgy terjeng a sperma szaga!!!-mondta Keitaro.

''Baszki!!! Elfelejtettem arcot mosni!!! Ó én és az a hülye fejem!!!''

-E-ez nem bizonyít semmit!!! Az arcápolómnak (hazugság) van ilyen illata!!!-próbálta tagadni.

-Ne hazudj!!! Hisoka a terembe lépve felhúzta a sliccét neked meg egy kiszívás van a nyakadon és csak úgy árad az arcodról a sperma szag!!! Mégis mit műveltetek ti?!?!-kérdezte mérgesen Keitaro és megragadta Emiko karjait.

-Áú!!! Ez fáj!!-jajgatott fel a lány.

-Nem érdekel!!! Mit műveltettek ti ketten?!?! Lefeküdtél vele?!?! Hm?!?! -kérdezte mérgesen a fiú.

-N-nem!!! Nem feküdtem le vele!!! Engedj el!!!-mondta ezeket Emiko.

Keitaro magához rántotta Emikot és megcsókolta a lányt. Emiko egy hatalmas pofon kíséretében vált ki a csókból.

-Te perverz barom!!! Hogy tehetted ezt velem?!?!-kelt haragra Emiko.

-Sajnálom!!! Nem akartalak megbántani, de féltékeny vagyok Hisokára, hogy ő képes téged meglágyítani!!! Nagyon szeretlek téged, de nem akarlak megbántani!!!

-Keitaro!!! Köszönöm hogy szerelmet vallottál nekem, de én nem viszonyozhatom az érzéseidet!!! Sajnálom de nem járhatok veled!!!-utasította vissza rendesen Keitarot Emiko.

-Semmi baj!!! Tudom hogy Hisokával szeretitek egymást, legyetek boldogok!!!-törődött bele a sorsába Keitaro.

-M-mi??? Én nem szeretem azt a barmot!!!-tagadta ezerrel a lány.

-Emiko!!! Én már csak tudom hogy milyen ha szeretsz valakit, ellágyulsz mellette, szeretnéd érinteni, csókolni és én hiszem hogy te is ezt érzed Hisoka iránt!!!-mondta ezeket Keitaro.

-Ha te mondod.....

-És most megtennéd hogy itt hagysz engem egyedül, szeretném kisírni magamat!!!

-Persze!!! Szia!!!-búcsúzott el a lány ás távozott.

-Te mocsok!!! Tudtad hogy itt vagyok és a vallomásoddal akartál szétválasztani minket!!! De ahogy látom nem jött be, nem???-mondta ezeket Hisoka előbújva, majd az előbbit kérdezte.

-Hisoka.......Bevallom vesztettem elenned, de ha csak egyszer is megbántod Emikot, velem gyűlik meg a bajod!!!-mondta ezeket Keitaro.

-Ja tényleg!!! Ezt azért kapod, mert meg merted csókolni Emikot!!! Na szia!!!-mondta ezeket Hisoka, majd egy nagyot behúzva Keitaronak, elköszönve tőle, távozott.

Emiko a folyóson sétált és az előbbire gondolt vissza.

-*sóhaj* Keitaro!!! Ha hamarabb találkoztunk volna talán képes lettem volna beléd szeretni, de ez már nem lehetséges!!!-mondta.

-Mi nem lehetséges???-kérdezte Hisoka.

Emiko ijedten fordult hátra és ezt kérdezte:

-H-Hisoka??? Te meg mit keresel itt???

Furry romantikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin