2.fejezet: Kötelék nincs köztük, mégis mindig egymásnál kötnek ki.

65 3 0
                                    

-Emiko??? Tényleg te vagy az???-kérdezte Hisoka feléje fordulva.

-H-Hisoka??? Nem lehet igaz!!!-lepődött meg Emiko.

-Ismeritek egymást???-kérdezte a tanár.

-Nem!!!-vágta rá Emiko.

-Ő az első szerelmem és vele szeretkeztem!!!-mondta Hisoka.

-Szeretk....Ilyesmit nem mondunk a teremben Hisoka úrfi!!!-mondta a tanár.

-Értettem, de ha egyszer ez az igazság!!!-mondta Hisoka.

-Értem én!!! De most foglaljatok helyet, mert kezdeném az órát!!! Emiko!!! Keitaro mellett van egy üres hely!!!-mondta ezeket a tanár.

Emiko helyet foglalt a padban és az oroszlán fiú felé fordulva bemutatkozott:

-Szia!!! Emiko vagyok!!! Remélem jól kijövünk majd egymással!!!

-H-helló!!! Keitaro vagyok!!! Biztos hogy jól kifogunk jönni egymással!!!-mutatkozott be a fiú is és az előbbit mondta.

-Diákok!!! A mellettetek ülővel alkossatok egy 2 fős csapatot és megkezdjük a kémiai kísérletet!!!-mondta a tanár.

Hisoka és Sakura, Emiko és Keitaro, Rikuto és valaki az osztályból egy csapatban voltak. Hisoka Emikora pillantott és ezeket gondolta:

''Miért vannak ilyen bensőséges viszonyban Keitaroval??? Ne üljetek már olyan közel egymáshoz!!! Ó Emiko még szebb lett!!! A haja hosszabb lett, az a gyönyörű szép dús fehér hajkoronája!!! Úgy szeretnék beletúrni és az ujjamra tekerni!!! Az ajkai, azok a telt ajkak, biztos hogy mézédes őt megcsókolni!!! A feneke is milyen kerek és formás, biztos jó érzés megmarkolászni!!! Ezt most azonnal verd ki a fejedből!!! Ah!!! A mellei is nagyobbak lettek, biztos fantasztikus érzés belemerülni!!! Jaj mikre nem gondolok én!!! Hess!!! Hess!!!''-hessegette elfelé a piszkos gondolatokat.

-Hi..............soka!!! Hé!!! Hisoka!!! Figyelsz rám???-szólongatta Sakura a fiút.

-He??? Mi??? Jaj bocsi Sakura!!! Most már figyelek!!!-tért magához Hisoka.

-Jaj Hisoka!!! Mi vonta el ennyire a tekintetted??

-Semmi. Semmi. Na ennél a résznél ezt a képletet kell használni és létrejön az.......-na míg ő ilyen szépen elmondta a mondandóját, addig Emiko is Hisokára pillantott és ezt gondolta magában:

''Miért pont most kellett találkoznom vele?!?! És miért ül olyan közel ahhoz a ribanchoz??? De mit is gondolkozok én ezen??? Nem is érdekel engem!!! He??? A hajában van egy narancssárga melír??? Abban a selymes lila hajában, jaj de szeretnék beletúrni a kezeimmel!!! Á hogy mikre nem gondolok én!!! Gyorsan verd most ezt ki a fejedből!!! Ah!!! A teste is izmosabb lett, szinte még az ingén keresztül is látni lehet!!! Biztos nagyszerű érzés a mellkasára feküdni és hozzá simulni!!! Baszdmeg!!! Már megint mikre nem gondolok!!! Biztos hogy alul is szép termetesre megnőtt!!! Na most már tényleg elég lesz!!! Hess!!! Hess!!!''-hessegette el Emiko is a piszkos gondolatait.

Hisoka és Emiko szégyenükben a padra feküdtek. Sakura Hisokára nézett és ezeket gondolta:

''Hisoka azóta ilyen amióta megjelent ez a ribanc!!! Nem értem hogy hogy volt képes Hisoka lefeküdni ezzel a libával?!?! Nézz csak rá!!! Az a hosszú fehér haj és azok a telt ajkak!!! Az a formás fenék és azok a hatalmas mellek!!! Miért nem tudom kritizálni?!?!''

-Jól vagy???-kérdezte Keitaro Emiko felé fordulva.

-Persze!!! Nincs semmi baj!!!

Na most jöjjenek Keitaro gondolatai:

Furry romantikaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang