-Yuko???-kérdezte Emiko.
-EMIKO!!! Úgy hiányoztál!!!-ugrott Yuko Emiko nyakába és agyon puszilgatta.
Emiko eltolta magától és ezt kérdezte:
-Mit keresel itt Yuko???
Yuko átölelte Emikot és ezt mondta:
-Azért jöttem hogy a leges-legeslegeslegjobb barátnőmmel lehessek, veled!!!
-Értem. Csak szállj már le rólam!!!-tolta el magától Emiko Yukot.
-Ne légy már ilyen gonosz Emiko!!! Tudod hogy imádlak, ezért hagy ölelgesselek agyon!!!-mondta ezeket Yuko.
-Na még mit nem!!!
-Ha befejeztétek a cseverészést, megtennétek hogy leültök a seggetekre?!?! Yuko!!! Rikuto mellett van még egy szabad hely!!!-mondta ezeket a tanár.
Nagy nehezen helyet foglaltak és a tanár elkezdte a dög unalmas óráját. Keitaro Emiko felé fordult és ezt kérdezte suttogva:
-Honnan ismered ezt a Tomoko Yukot???
Emiko is felé fordult és ezeket mondta suttogva:
-A gyerekkori barátnőm, sokat játszottunk együtt és együtt jártunk a Dagadt Inume iskolába, amíg meg nem szűnt!!! Utána elváltak útjaink, de Yuko követett ide és most újra találkoztunk!!!
-Van pasija???-kérdezte Keitaro elvörösödve.
-Nem tudok róla..... Hé hé hé!!! Csak nem belezúgtál a barátnőmbe???-mondta Emiko, majd amikor lejött neki hogy mit is kérdezett a fiú, az előbbit kérdezte.
-I-igen. Nagyon szép lány Yuko és szeretném ha lenne valami köztünk!!!
-Hmm.....Talán egy fal???-kérdezte viccelődve a lány.
-EMIKO!!!-suttogta mérgesen a nevét Keitaro.
Na de most menjünk tovább: Hisoka az oroszlán lány nevét illetően gondolkozni kezdett egy régi emlék kapcsán:
''Tomoko Yuko......Yuko.....Ugyanaz a keresztneve, mint annak a kislánynak 13 évvel ezelőtt!!!! Nem lehet hogy ő az??? Azóta nem láttam őt hogy akkor velem együtt kórházba szállították. Vajon mi történhetett vele??? He??? Hiába takarja el a blúz gallérja a nyakát én jól láthatóan kiveszem a kés által okozott vágási sebet!!! Ő az!!! Ő az a kislány akit én anno megismertem!!! Beszélnem kell vele!!!-fejezte be az elmélkedést Hisoka.
Az óra végett ért és Hisoka odalépve Yukohoz, ezt mondta:
-Beszélnem kell veled!!!
-M-miért???-kérdezte.
-Csak gyere velem!!!
Hisoka megragadta Yuko karját és felvitte a tetőre. A lány kikapta Hisoka kezéből a karját és mérgesen ezt kérdezte:
-Mit akarsz tőlem?!?!
-Rég nem láttalak Yuko!!!-kezdet bele a szövegébe Hisoka.
-Mi van?!?! Én most látlak először!!!
-Hiába takarja el a blúzod gallérja, én jól kiveszem a kés által okozott vágási sebet!!!-mondta.
-M-mi??? H-honnan tudsz róla???-kérdezte ijedten a lány. -Te lehet hogy nem emlékszel rám de én még mindig jól emlékszem rád!!! De talán ez felfedi a kilétem és az emlékeidet!!!-mondta Hisoka és elkezdte szétgombolni az ingét.
ESTÁS LEYENDO
Furry romantika
RomanceEz a történet a furrykról szól, akik olyan teremtmények melyek állati mivoltal rendelkeznek. Lehetnek hó/leopárdok, oroszlánok, rókák, farkasok és miegymások. De a hóleopárdok a legkülönlegesebb lények, nagyon ritkák, mivel a furry tudósok vadásszák...