Çete #2

155 9 0
                                    

"Deriin lan !" Su'nun cırlamasıyla gözlerimi açacakken daha da kapattım. Bu nası bi cırlama ya kulağım kanadı !
"Lan uyan artık kahvaltıyı kaçırcaz !"
Uyan !
Kahvaltı !
Uyku !
Dün gece !
Meriç !

Tabi ya !
Dün gece mal gibi 3'te bara gidip sapıklarla karşılaşmıştım ve Meriç denilen ego yığınıyla tanışmıştım .

Hemen ayağa kalkıp saate baktım. Saat 9.50 'ydi ve kahvaltı 11 'de bitiyordu. Su'nun uydurmaları işte yetişemiycekmişiz . Obur panda ya !

○○○○○○○○○○
Siyah şortum , lacivert bol tişörtüm ve siyah spor ayakkabılarımla hızlıca ve neşeli bi şekilde merdivenlerden iniyordum. Taa ki çarptığım kişiye kadar . Önümde bütün yakışıklılığıyla beraber Meriç egosu duruyordu. Ne yakışıklısı beeğ ?! İyice kafayı yedim .

"Yavaş olsana be !" Dedim Meriç'in kahverengi gözlerine bakarak . Üstündeki bol lacivert tişört dizinin üstünde biten siyah şort ve siyah spor ayakkabılarıyla hoş duruyordu.

Bi dakika bi dakika !

Biz aynı mı giyindik ?!

Bendeki şanssızlık başka kimsede yoktur bence !

Ona baktığımda o da üstümü inceliyordu . Rahatsızca yerimde kıpırdandığımda gözlerini gözlerime çevirdi. "Bu kadar hayranım olduğunu bilmiyordum açıkçası . İstersen bi imza falan atabilirim." Dedi alayla .

Hayranıymış imzaymış. Salak !

"Saçma sapan konuşma be ! Nerden hayranınım ben senin ?" Dedim ve gidicekken kolumdan tuttu ve kulağıma eğildi "Dün hayatını kurtardım bi kahve ısmarlarsın artık ?" Diye fısıldadı .
İlk bi kalbim durdu fısıldayınca bi kaldım sonra bende onun kulağına eğilip "12'de lobide ol ." Dedim .

Ve gittim . Bi saniye ben az önce kapak yapmıştım . O kulağıma fısıldayıp etkilemeye çalıştı ama kazdığı kuyuya düştü . Aptal !
Ona asla aşık olmam , Asla !

Kahvaltıya indiğimde ilk gözüme çarpan kişi Barış ve Su olmuştu . Barış yanıma gelip "Naber kanka ?" Diye sorunca gülüp "İyi kanka nolsun iş güç ." Dedim güldük . Tabağıma sosis koyarken Barış yanıma gelip "Kanka Can'ı gördün mü ?" Dedi endişeli bi ses tonuyla .
"Hayır da bişey mi oldu."dedim merakla .
Omzunu silkip "Bende bilsem dün geceden beri ulaşamıyorum en son aradığımda biraz kafasını dağıtmak istediğini ve bi süre aramamamızı söyledi . O gündür tık yok ."

Allah Allah
Nerdeki kız bu ?

"Niye dağıtcakmış ki kafasını?"diyip çayımı doldurdum . "Valla bana da bişey demedi be kanka ."

Su'nun olduğu masaya yönelirken "Olum bişey yapmış olmasın merak ettim şimdi ."
"Ateş arıyo sürekli ama telefonu kapalıymış ." Diye girdi Su .

"Bu işte bi iş var ama öğreniriz yakında ." Dedim ve çayımı yudumladım .

Bu şey gibi olmadı mı kız ? Hani dizilerdeki sinsi kadın rolünde oynayan herşeyi bilmeye çalışan zengin kocaları olan kadınlar gibi konuştum hssjshs. Yakında çıkar kokusu falan :D

Kahvaltımı bitirdikten sonra telefonum çalmaya başladı .

Arayan : Ana Kraliçem ♡  (Meriç arıyo sandınız dimii sjsshj)

"Günaydın ana gıraliçem !" Diye açtım telefonu . Bizde böyle anlaşıyorduk işte :D

"Ne günaydını kız aradığın sorduğun yok ben aramasam oracıklarda unutcan beni ."

ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin