Çete #4

95 7 0
                                    

Bölüm ithafı : bir_ayparcasi ralenta 2468135panda

Meriç'e sarılırken . Meriç bana bakıp gülümsedi ve "Efendim birtanem!" dedi .

Gözlerine daha çok bakıp "Seni seviyorum ." demiştim . Gülüp "Bende  seni ." demişti Meriç .

Dudaklarına yaklaştım vee .

Yüzüme bir sürahi su yedim .

Kestiiik !

"Noluyo be !" diye mırıldanırken Barış başımda bir sürahi ile bana bakıyordu .

"Kanka rüyanda ne görüyodun bilmiyorum ama suyu kafana boşaltmasam yastık elden gidiyodu ." deyip sırıttı .
Ve bende iki saattir yastığı öptüğümü fark ettim .

Ne onlar rüya mıydı kız ?

Tabi rüya olacak gerçekte neden olsun ki ? Ayrıca poşet verin kusucam kız . O aşkımlar birtanemler neydi ya öğh !

Hızlıca Barış'ı odadan kovup , gri şortumu ve siyah tişörtümü giydim .
Aşağıda bişeyler yiyip odaya çıkacaktım ki kafamı kaldırmamla biriyle çarpışmıştım . Kafamı kaldırmadan "Önüne baksana be !" dedim . Daha sonra o tanıdık ses kolumdan tutup "Yanlız sen çarptın bana ." dedi sırıtırken . Ne güzel gülüyo kız . Bi anlık kalp krizi geçirdikten sonra Meriç'e dönüp ölümcül bakışlarımı attım . Daha sonra yeni aklına gelmiş gibi "Ha bu arada oteli falan gezmek ister misin ?" dedi .

Ne alaka kız şimdi ?
"Ne diyon sen ya ?" Dedim . "Diyorum ki asansörler bu tarafta . Sen merdivenlere doğru gidiyosun . " dedi .

Salak valla ya . Allah beyinden almış yakışıklılığa vermiş valla .
"Ya sanane ben nereye gidiyosam . " dememle kolumdan çekilmem bi olmuştu . Bomboş bir asansörün içine çekmişti beni .
5'inci kata basmasıyla asansör kapanmıştı .
"Ya sen manyak mısın benim kapalı alan fobim var ." dedim .

Şaşkınca "Essah mı ?" diye sordu . Bu haline güldüm . Çünkü aklıma Emre geliyordu . Meriç gibi birinin 'essah mı ' demesi beni benden aldı .

"Essah ." dedim gözlerinin içine bakarken . Daha sonra...

Bi anda 4. ve 5. katın arasında durduk ve asansörün kat yazan kısmında ' ' 'servis dışı ' yazıyordu .

"Siktir !"  dedi Meriç . Küfürbaz kız bu .

"N-noldu Meriç ?" Diye sordum telaşla .

"Kaldık ama ben hemen çağırcam görevlileri ." dedi .

Ne kalması ya ne kalması ?

Bi anda nefes alamamaya başladım . Bir elimle boğazımı tutarken diğer elimle Meriç'e tutunuyordum . Meriç hemen aradı ve bana sarıldı . Onun omzunun biraz daha aşağısında olduğum için kalp atış seslerini duyabiliyordum . Çok hızlı atıyordu . 'Muhtemelen asansörde kaldığımız içindir .' Diye geçirdim içimden . Ve ondan baya kısa olduğumu fark ettim . Mesela o 1.75 se ben 1.60 'tım .

Ve kokusu...

Kokusunu ilk defa kokluyordum ama sanki dünyanın en güzel kokusu gibiydi .

Elleriyle saçımı okşuyordu ve "Tamam sakin ol , geçicek ." tarzı şeyler söylüyordu .

En sonunda ellerimin ve bacaklarımın titremesine dayanamayarak kendimi yere bırakacaktım ki son anda Meriç diz kapağımın altından bi elini geçirdi , diğer elinide boynumdan geçirdi ve kucağına aldı . Kollarımı boynuna sararken kokusu daha çok geliyordu .

ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin