Merhaba hepinize ! İlk olarak bölümü biraz geç attım sövmeyin tamam zjznsjs . Hadi başlayalım . İyi okumalar . Oy vermeyi unutmayın .❤
1 ay sonra :
"Yo konko bon sono anlomoyorum
." diyen Emreye ters ters baktım ."Noyomo anlomoyon ya !" dedim .
Ağzımızda çiğköfte aromalı pizza karışımlı hamburger olsa da birbirimizin dediklerini anlardık . Kankam tabi anlıycam kız .
Ağzındakini yutup . "Bulmuşun yakışıklı erkeği . Elinin tersiyle itmişin resmen ."
Saat daha 9'du ve tüm gece Meriç'i stalklayacaktık . Aslındaa ... Emre stalklayacaktı . Tatilden gelince tüm olayları anlattım kankama . Ee tabi 'bulmuşun yakışıklı çocuğu hadi evlenin' tarzı klişe laflar söyleyeceğinden emindim kankamın . Tanıyorum tabi .
"Ne yakışıklısı be ! Tipsizin tekiydi ." dedim yalan atarak yine yine ve (YİNE!)
'Çrpılmzsn bnce knk .' diyen iç sesime ergen tonlamasıyla kısaltarak 'Bncde knk ' diyesim gelmişti . Bencede yalandan ölmezdim .
"Konko boşey docom ." Dedi Emre bi anda .
"Hö ?" diye karşılık verdim . Tam ağzını açacakken odanın kapısının açılmasıyla anam girdi . Anam anam canım anam . Galp<3
"Anneeyy napıyon kız ?" Dedim anneme .
Annem annem değil kankimdi la benim bxjzsks .
"Kız babanı yatırdım da sizin yanınıza kaçtım hemen . Kız uzatıver şu çekirdeği ." Emre çekirdeği uzattıktan sonra "Ay hiç bişeyi kaçırmadın hayatım . Dedikodu için seni bekledim sor Deroşa ." Bunu Emre normal bi şekilde anneme söylemişti . Ve annem de son derece normallikle "He iyi kız anlatın şimdi ." demişti .
Ben alışıktım böyle şeylere . Bunlar da böyle anlaşıyordu yapcak bişey yok . Ama tatlılardı kız seviyodum anlaşma tarzlarını .
Şuanda benim odadaydık . Geniş bi odam vardı . Allaha şükür sjjdkdms .
Kapıdan girince kapının hemen önünde yatağım vardı . Çift kişilik diye hava atamam gençler çünkü çift kişiliği aldırana kadar bin takla attım dksksks .
Yatağın sağında çalışma masam onun yanında kitaplığım var . Sağ tarafta iki tane tekli salıncak var karşısındada televizyon var . Zenginlikten değil Emreyle paralarımızı birleştirip aldık çaktırmayın xjdndk . Odamda bi tane Emre bi tane de Su köşesi var . Salıncakların arasında bir masa var o masada da abur cuburların âlâsı ve tüm bakkal mehmet amcanın abur cuburları var dksksks . Burası emre köşesi . Odanın sol tarafındada giyinme dolabı ayna ve iki tane armut koltuk var . Burda da Su'nun unuttuğu ojelerden magazin dergilerine kadar herşey var . Burası da Su köşesi . Bunu da anneme yalvararak ve tum evi süpürerek 'hayırlı evlat' rolüne geçerek aldırttım dksksk . Evde odama saray kurdum resmen . Kuzey (erkek kardeşim) sevgilisi Sude'yle de bu odada oturuyolar neymiş sude salıncağı severmiş . Neymiş benim odamda her bi bok varmış . Övüyo mu gömüyo mu ? Dkdkdkd . Tövbe .
Kuzey iyidir hoştur da fazla korumacıdır . Her abi korur şey ederde . La bu benden küçük abimde değil ki ksksks .
Şuanda da Emreyle annem dizi izliyordu . Bense cipslerle oreoları birlikte yiyip harika uyumunu düşünüyordum .
"Kız noluyo bu dizide ?" Diyen Emreye annem "Şimdi bu kız şu oğlanı seviyo o oğlanda teyzesinin kızının arkadaşını seviyo sonra o teyzesinin kızının arkadaşıyla o oğlan evlencek tam evlencekken şu kız hamile çıkıyo sonra şunun annesi-"