Okula bakıp derin bir iç çektim . Hayır hayır . Şuan uyuyo olmam lazımdı ama benim . Evet biraz 'yeni işe alınmış' biri gibi konuşuyordum ama okul yani . 7 de kalkmak .
"Ahh , kahretsin !" diye söylendiğimde çoktan okula girmiştim . Şöyle havalı bi giriş yakışmaz mı ulan bana ? Bi saçımı atiyim de erkekler düş-
Dememle birlikte yanağımın soğuk zemine değmesiyle irkilmiştim . Hayır Allahım şimdi değil lütfen . Bi geri sarsak nolur . Ayağım yeni silinmiş olan zeminle kaymıştı . Yani havalı girişin tam ortasına sıçmıştım . Ahh hadi ama bugün böyle şansızlıkla dolu geçemez diye kendi kendime tavsiye verdikten sonra sınıfıma doğru yürüdüm . O soğukluk . Ah tabi ya yanağımdan geliyordu . Yere ve hatta ıslak zemine yapışmayı nasıl başarabildim hiç bilmiyorum .
12/B . Ne çabuk vardık ya daha konuşuyoduk . Derin bir nefes aldım ve ölüme adım attım . Atmaz olaydım . Şaka şaka yine yere yapışmadım hshdksjs .
Hey . Herkes kendi halindeydi . Bu güzeldi . Sol en arkaya tüm erkek topluluğu toplanmış pubg oynuyolardı . Onların önündeyse de yüz bakımı tırnak gibi konulardan konuşan bir kız grubu vardı . Çete dilinde 'Yavşak kızlar' dı adı shhsdksj .
Bi ara onların arasından bi kız -Adı Cerendi galiba- Barış çocuğuma yürümüştü . Bende dedim 'anam onlar gibi cenabet olma .' Jssjjdksna .
En ön sıradaysa inek kardeşler 'burası benim sıram' kavgası yapıyordu . Bi tanesiyse de onlara 'susun aq bi test çözdürmediniz' gibi bakıyordu . Daha ilk günden ne bu hız inek kardeşim ya jshdjekd .
Diğer sıralarda da çanta vardı ama boştu . Bende hemen orta sıranın en arkasına oturdum . Emre kankişbalıma mesaj atmam lazımdı .
Gönderilen : Yürüyen Beyin
"Selam olsun eyy kankişbalım ♡ ."
1 dakika geçmeden hemen yazdı .
Gönderen : Yürüyen Beyin
"Nediyon gı . Kankişmuzum nerden geliyo bu enerji ilk günden :D"
Hadi ama hepiniz kankanıza bi takma isim takmışsınızdır . Muz nutella ve bal bizim kankalık simgemizdir . Öyle hitap ederiz jsskdks .
Gönderilen : Yürüyen Beyin
"Kanka valla hiç yokta . O kadar kankişellama yazıyom bi enerjik olam dedim ." Bizim konuşma tarzımız böle gardaş jdbdjs .
Gönderen : Yürüyen Beyin
"Sağol kankişim de gudubet garı geldi bize . Şu Arzu mudur nedir ? "
Gönderilen : Yürüyen Beyin
"İlk dersiniz matematik miğğ . Aboo sıçtınız kız ."
Telefonu kapatıp sıraya koyucaktım ki bi el omzumu tuttu .
"Hayırdır kimlerle konuşuyosun ?" Allahım bugün bana bol miktarda sabır depola lütfen . Karşımda duran kişi Kerem'di .
Ayağa kalkıp "Sanane yani hayırdır ?" dedim . Kerem mi ?
9 dan beri bana asılan çocuk . Hadi ama o kadar çirkin değildim . Tamam len üzülmeyin jsbzjzkzk . Şaka şaka kendimi öven o egolu 'yavşak grubundan' degildim dhjsjsjzhs .
"Sen söyler misin yoksa ben mi bakayım ?" dedi tehtidkâr bir o kadar da yakışıklı olmaya çalışır gibi . (Çalışır sjbdkz .)
Omzundan itip "Sanane ! Karışmasana sen benim hayatıma ."
Konuşurken sesimde 'bu seni hiç alakadâr etmez' tipi vardı sksbskamsj .