január 6. - vasárnap

A mai nap VÉGRE egy echte téli hétvégébe illő nap volt. 😊

Délelelőtt Monopoliztunk az egész családdal, ebéd után egy fél órával pedig kimentünk bobozni a város szélén lévő dombra.

Eredetileg úgy terveztem, hogy ma aztán LESZÁMOLOK Hugóval, és a hazugságaival, de végül úgy döntöttem, hogy nem rontom el vele ezt a mai napot.

Amúgy már vagy 2-3 éve nem szoktam menni bobozni a többiekkel...

Ugyanis Anya mindig RÁMPARANCSOL, hogy vegyem fel az overallt, én pedig ki nem állhatom azt a duci, pufók, kényelmetlen, és extrafuri kopott-rózsaszín színű bigyót.

Ezen mindig összeveszünk, aztán Ő otthon marad velem, Apu és Máté pedig ketten mennek el bobozni.

Idén VALAMIÉRT megenyhült anya (valószínűleg megunta, hogy mindig otthon kell velem maradnia), és megengedte, hogy a RENDES KABÁTOMBAN, plusz (a ronda hótaposó helyett) egy TÚRABAKANCSBAN menjek.

Így (évek óta először) újra kiment a teljes család a dombra. 😊

A bobozás hatalmas élmény volt számomra... Egészen addig, amíg be nem ázott a ruhám💧, és nem kezdtem el extrára fázni.

Ekkor beültem a kocsiba🚗, és olvastam📚.. Már majdnem ott vagyok a könyv végén, olyan érdekes!

Nem sokára a többiek is megunták a bobozást, és átfázva ültek be a kocsiba.

Hazamentünk, és megnéztünk egy aranyos családi filmet 🎞.

Ez igazából egy hét évadból álló sorozat, most 2 (zirka 45 perces részt) néztünk meg.

Még harmadik, vagy negyedik osztályban kezdtem el olvasni a könyvet, ami alapján a sorozat is készült, és hát... Szerelem volt első látásra.❤

Ez egy régebbi, viktoriánus korban játszódó film. A vidám, vagy épp szívszaggató történetek a festőien szép Avonleaben, a Prince Edward szigeten játszódnak.

(A könyv - és sorozat - címe egyébként Váratlan utazás.)

A filmezéshez most is (mint mindig) csinált Anya popcornt 🍿... Megettünk vagy 5 zacskónyit.

Mire megnéztük a 2 részt, már 5 óra volt. Vacsoráztunk 🍽, aztán mindenki sorban megfürdött🛀, Mátéval pedig játszottunk még egy kicsit a Kinekten.

Ezzel mondjuk azt értük el, hogy mind a ketten extra leizzadtunk, szóval végeredményben nem jelentett sokat, hogy előtte megfürödtünk.. Így izzadtan és büdösen mentünk lefeküdni. 🛌

Viszont összességében így is ezerszer jobban sikerült ez a nap, mint a tegnapi! 😊