🌻Why can't I stay away from him!?
"habis itu apa? jangan-jangan awak satu daripada crazy stalker tu?"Taehyung buat-buat cemas.
"aniya.sunbae"
"huh. ni kali pertama awak panggil saya sunbae, not gonna lie I'm kinda happy "kata taehyung.
*gulp*
Nari menelan air liurnya."kureom, choseohamida sebab masuk kat sini dan—nampak sunbae separuh bogel"kata Nari,dia sedaya upaya menoleh ke arah lain.
"untuk awak, saya boleh tunjukkan semua kalau awak nak, ma chaŕie"taehyung tersenyum sengih lagi.
Pipi Nari semakin merona merah."cute"bisik hati Taehyung."saya patut keluar dari sinikan? sebelum pelajar lain nampak saya"secara kekoknya Nari menunduk kepala sebelum berlari beredar dari bilik persalinan itu.Taehyung tergelak melihat telatah Nari.
"apa saya buat ni? argh!"Nari menampar kedua-dua belah pipinya."Nari?"seorang memanggil namanya.
"Ah~Chunhee, kau buat apa kat sini?"tanya Nari yang kelihatan agak cemas."saya nak ke perpustakaan tunggu kelas seterusnya, neol?"kini giliran Chunhee bertanya dengan Nari.
"urm.."
"tadi saya pergi cari taehyung tapi dia separuh bogel dan–"suara hati Nari."urm..samalah, saya nak ke kelas seterusnya"tipu Nari sambil tersenyum kekok dan mengusap tengkuknya."kurae? kureom, jalga!"kata Chunhee dan beredar.
Nari menutup mukanya dan bercangkung."ah~mesti dia nampak saya keluar dari bilik persalinan di kolam renang tu!"omel seorang Nari.
"Gwenchana?"seorang lagi menegurnya,segera Nari berdiri.Degupan jantungnya semakin berdegup kencang."Jimin sunbae"
"Awak takde apa-apakan? appoyeo?"bertubi-tubi Jimin menyoal."urm..gwenchanayeo, mian buat sunbae risau saje"kata Nari."Pabo"Jimin memukul perlahan kepala Nari."sememangnya saya perlu risau sebab awak kan macam adik kepada saya"kata Jimin.
Senyuman Nari hilang sedikit."adik"sedihnya bila crush kau menganggap kau seperti adiknya."gumawo, mesti saya menyusahkan sunbae kan?"kata Nari lagi sebelum anak-anak rambutnya menyusup masuk ke belakang telinganya."takdelah macam tu!"Jimin terus mencubit pipi Nari lagi."tak langsung. malah saya yang tawar diri untuk jaga awak di sini"sambung Jimin dan senyum.
"Chim!"taehyung datang ke arah mereka dan tangannya sudah merangkul bahu Jimin."eoh?"senyuman sengih terus terpamer pada bibir taehyung apabila melihat Nari.
"peeping tom"usik Taehyung sambil memandang ke arah Nari.Jimin mengerut dahinya."hah? nugu?"Nari mula cemas."err..tae–cuma..ah~saya lupa yang sekarang saya ada kelas lagi, kureom–annyeong"Nari pun berlari meninggalkan kedua-dua senior lelaki itu.
"Apa lagi kau buat kali ni taehyung? jangan bermacam-macam dengan dia"Jimin memberi arahan kepada Taehyung rambutnya masih lagi separuh basah."wae?"saja-saja nak cari pasal dengan kawan baiknya itu.
"Dia jiran saya,dia tinggal dengan nenek jepunnya"jelas serba sedikit jimin kepada Taehyung."eoh? budak tu orang jepun ya? mana ibubapa dia?"taehyung menarik ingin tahu lebih lanjut.
YOU ARE READING
Akai Ito↯KTH
Fanfiction[Buku 1] ❛❛ do you believe in fate? ❜❜ . . . Kalau ya.. -begitu juga dengan Cho Nari, sejak dari kecil lagi dia mempunyai keistimewaan melihat 'red strings of fate' yang terikat pada setiap jari kelingking manusia yang tidak boleh dilihat dengan ma...