05;

71 18 4
                                    

🌻Can I kiss you?

"can I kiss you? "

"ung. sunbae~"

Jimin dengan lembutnya membelai rambut Nari dan perlahan-lahan untuk mengucup bibir Nari.

Nari sudah bersedia malah dia sudah muncung bibirnya ke hadapan, matanya dipejam.

"kyaa~akhirnya jimin sunbae cium saya! "

Nari membuka sebaik saja bibirnya tercantum dengan lelaki idamannya itu, lalu lelaki itu mengundur ke belakang sedikit.

Begitu terkejutnya lelaki di hadapannya sekarang bukannya Jimin tetapi Taehyung."thanks for sharing your kiss with me, ma charie"kata Taehyung lalu mengenyitkan mata kananya sambil tersenyum.

"ANDWAEEEEE!!!"

.

.

.

"Andwaeee~!"

Kedebuk!

Nari jatuh dari katilnya."aduh~muka saya"Nari mengusap batang hidungnya itu yang sudah merasa sakit.

"kenapa ni awal-awal pagi sudah jerit-jerit ni hah?!"neneknya masuk ke dalam bilik Nari dengan membawa pan.

"err..takde apa-apapun obachan! cuma saya mimpi buruk saja!"lalu Nari bingkas bangun."kan obachan dah suruh kamu cuci kaki sebelum tidur tapi degil sangat tak dengar! hah. serve you right ciumlah lantai tu di awal pagi, bukankah hari ni kamu kata kamu nak keluar sebelum jam 8,kenapa belum siap lagi?"soal neneknya.

"mo~obachan ini sekarang baru jam—oh maii. DAH JAM 6:30?!!"segera Nari mengambil tualanya dan masuk ke kamar mandi."Nari, jangan lupa hari ni—"

Nari menyahut dari kamar mandi."sebelum keluar jangan lupa"kata obacan dia lagi."nae.."

"Kono-ko..tak berubah betul masih lagi naif dan kebudak-budakan walaupun dah masuk kolej"kata neneknya sebelum turun ke tingkat bawah.

ting!

Nari yang sedang berus gigi sambil itu terus segera memeriksa mesej yang baru masuk itu.

gucciboy
siapa lambat belanja sarapan pagi nanti ;)

"Damn you, gucciboy! memanglah saya! ani–ani fikir positif"diendahkan chat tersebut dia sambung bersihkan dirinya.

"Taehyungie~sarapan?"

Abang sulungnya, Kim seokjin yang memakai apron berwarna merah jambu itu memanggilnya di dapur."saya nak dah keluar ni hyung, saya makan kat luar saja"ujar taehyung yang bersiap-siap untuk keluar.

"Ah.arasseo~jaga diri baik-baik ya!"kata Jin.Abang keduanya pula tak bersuara malah hanya melambaikan tangannya saja.

"omo~tae-tae dah besar"Jin terharu seperti seorang ibu."saya rasa dia dah yeoja chingu sebab itulah kebelakangan ni dia asyik mood yang baik saja"kata Namjoon.

"jinjayeo? biar saya tengok dulu adik ipar saya!"kata Jin."don't ruin they date, hyung"ujar Namjoon dan mula beranjak."eh? dah siap sarapan ke?"Namjoon mengangguk kepalanya."arasseo, have nice day! "namjoon sibuk dengan telefonnya.

"eoh,naya—"namjoon tak terlepas melambai juga dengan abang sulungnya itu sebelum beredar."dua-dua adik saya dah dewasa rupanya, I wish ibubapa kami dapat lihat betapa kami bertiga sudahpun besar dan dewasa"Jin mengomel sebelum sambung kembali membersih di dapur.

Akai Ito↯KTHWhere stories live. Discover now