🌻Can I love you?
Nari minum teh ais yang diberikan oleh Taehyung."huh~bahaya betul tau tak tadi"ujar Taehyung lalu duduk di sebelah Nari.
"mian, saya menyusahkan awak"
Taehyung blushing sedikit lalu mengusap atas kepala Nari."Pabo, awak tak menyusah kat saya pun, saya risau saja kat awak tadi"kata Taehyung tapi dia memandang ke arah lain.
"ehem. Saya nak urus kat bawah kejap kalau awak nak apa-apa awak boleh panggil Jimin–awak ke sini sebab nak jumpa Jimin kan?"Taehyung baru ingin melangkah pergi, Nari memegang lengan Taehyung."neol"
"nae?"
"saya ke sini untuk berjumpa dengan awak, Taehyung bukan Jimin sunbae"
"wae?"
"Taehyung-ah, ada orang cari kau"Hoseok tiba-tiba mencelah."awak pergilah dulu–tak penting juga saya nak cakap ni"Nari tersenyum nipis."I'll be right back"Nari mengangguk kepalanya.
Dia merasa seram sejuk saja dari tadi dua orang asyik memerhatinya dari meja VIP sebelah kanan."cogi–"
"Alamak! dia sudah sedar kita tengok kat dia"
"hyung sikkuryeo! jangan kasih ketara lagi!"
Mata Nari bertembung dengan jejaka tadi."bwo?"mulutnya cuba sampaikan tanpa suara.Nari terus berdiri dan ke arah meja tiga lelaki itu.
"eep! abort-abort! "Jin cuba beredar tapi Namjoon segera menariknya untuk duduk semula."hyung, she the girl "
"jinjayeo!?"Jin terus memeluk Nari."please take care of Taehyung "kata Jin berbahas dalam bahasa english."pfft"jejaka di hadapan Namjoon menahan ketawanya.
"relatives kau ke hyung?"
"seongmal–adakah korang bertiga ni abang atau adik kandung taehyung?"Nari akhirnya bersuara."nae! tapi kami dua sajalah! dan kami adalah abangnya! saya yang sulung, dia adalah abang yang kedua"kata Jin dan menunjuk ke arah Namjoon.
"Selamat berkenalan, naneun Kim Namjoon, dia pula..Kim Seokjin"kata Namjoon."dan dia pula?"Nari tunjuk ke arah jejaka yang memecahkan cermin tu.
"Ah~dia bos saya, Jungkook. Jeon Jungkook"ujar Namjoon."Jeon? As if the CEO?! "Jungkook tersengih."bingo"
"kenapa saya ada perasaan deja vu ni? macam saya pertama kali jumpa Minjun "bisik hati Nari.
"Hyung buat apa kat Nari?"Taehyung datang kembali dan terus menarik tangan Nari terus ke dakapannya."Taehyung, ni saya kenalkan bos hyung"Taehyung menoleh ke arah Jungkook.
"neol–bayar balik cermin saya!"terus saja Taehyung menarik baju Jungkook."nice to see you again..Taehyung"kata Jungkook lagi-lagi dengan senyuman sengihnya tu."benci tau tak tengok senyuman sinis kau tu!"kata Taehyung dengan kasar lepaskan baju Jungkook.
"aww~saya pun rindu kat 'chingu' saya seorang ni"kata Jungkook."tsk! more like rival and your toy bullied "ujar Taehyung.
"aiigeo~janganlah simpan kat hati we still kids tho"kata Jungkook lagi."whatever! pastikan bayar ganti rugi saya!"Taehyung masih lagi tak puas hati dengan Jungkook.
YOU ARE READING
Akai Ito↯KTH
Fanfiction[Buku 1] ❛❛ do you believe in fate? ❜❜ . . . Kalau ya.. -begitu juga dengan Cho Nari, sejak dari kecil lagi dia mempunyai keistimewaan melihat 'red strings of fate' yang terikat pada setiap jari kelingking manusia yang tidak boleh dilihat dengan ma...