🌻You deserve someone better than me
Malam itu,Nari asyik teringat dengan ciuman dia dan Taehyung, gambaran diminda masih terang.
"kenapa dia cium saya?"
Siap saja Taehyung mandi dia mengeringkan rambut dengan tuala lalu menghempas badannya ke katil.
"aish~kenapa saya bertindak macam tu?"anjingnya yeontan tiba-tiba saja naik ke katil."yeontan-ah, kau rasa dia marah ke kat saya?"
tok.tok
"masuk"
Namjoon masuk ke dalam."mesti Jin hyung risau kat saya bukan?"Taehyung terus bingkas bangun ke posisi duduk."kau rasa? yeoja ini ke selamani kau ceritakan kat kami tu?"Taehyung mengangguk kepalanya.
"huh~tapi,dia suka kat Jimin"
"Kau pasti ke?"
"Positif"
"tell me then"
Taehyung terus mengangkat yeontan ke pangkuannya."Pada mulanya,saya ingat dia ni antara satu daripada fans Jimin yang annoying tapi–saya salah"
[ flashback sikit boleh? ]
"Borim-ah, kau nampak tak tadi Jimin sunbae? dia lontar bola tu terus strike masuk!"
Taehyung yang berehat di sebelah pokok itu terdengar perbualan Nari dan Borim."bila kau nak bagitahu yang kau suka kat dia, Nari? pengecut kalau kau tak berani biar saya saja pergi confess "kata Borim.
"andwaeyeo!"
Taehyung tergelak tanpa bunyi."mesti dorang ni peminat setia kat Jimin, biasalah mister popular "bisik hati Taehyung sebelum dia kembali memejamkan matanya.
"Jimin sunbae is my first love "
Taehyung membuka matanya."budak ni serius ke? naif betul"suara perlahan Taehyung.
Daripada saat itu, Taehyung ingin tahu siapa perempuan yang bernama Nari itu."Cho Nari,tahniah skor sepuluh per lima belas quiz baru-baru ni"profesor itu hulurkan kertas markah itu kepada Nari.
"heh~tak tau pula kita ada sama kelas,Cho Nari ya nama awak sebenarnya?"dari jarak jauh Taehyung tengok saja Nari."sudah tentu dia ni type Jimin tapi Jimin sekarang memang tidak mau date buat masa sekarang"menolog sendiri Taehyung.
"I will never give up!"
Mereka ada kelas sukan dan kini mereka sedang berlari di trackfield."couch! kami dah penatlah!"Taehyung melihat beberapa perempuan yang sudah penat walaupun baru 3 pusingan malah Nari masih berlari dengan semangat.
"this girl is amazing"
.
.
.
—now
"saengie-ah"Namjoon menepuk bahu kanan Taehyung."maksudnya tanpa kau sedar kau dah mula care pasal dia perlahan-lahan jatuh cinta dengan dia tanpa kau sedari"
YOU ARE READING
Akai Ito↯KTH
Fanfiction[Buku 1] ❛❛ do you believe in fate? ❜❜ . . . Kalau ya.. -begitu juga dengan Cho Nari, sejak dari kecil lagi dia mempunyai keistimewaan melihat 'red strings of fate' yang terikat pada setiap jari kelingking manusia yang tidak boleh dilihat dengan ma...