"It is beautiful,it is endless,it is full and yet seems empty. It hurts us."-Jackson Pearce
1/10/19
𝒴ℴ𝓊 𝓁ℴℴ𝓀ℯ𝒹 𝓊𝓅 𝓈ℯℯ𝒾𝓃ℊ ℐ𝓈𝓈𝒶𝒸 ℒ𝒶𝒽ℯ𝓎,𝒶𝓅𝓅𝓇ℴ𝒶𝒸𝒽𝒾𝓃ℊ 𝓎ℴ𝓊𝓇 𝓉𝒶𝒷𝓁ℯ.
𝒴ℴ𝓊 𝒽𝒶𝒹 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈 𝓌ℴ𝓃𝒹ℯ𝓇ℯ𝒹 𝓌𝒽𝓎 𝒽ℯ 𝓌𝒶𝓈 𝓈ℴ 𝓆𝓊𝒾𝓉ℯ 𝓊𝓃𝓉𝒾𝓁 ℴ𝓃ℯ 𝒹𝒶𝓎 𝒽ℯ 𝓈𝒽ℴ𝓌ℯ𝒹 𝓊𝓅,𝒸𝒽𝒶𝓃ℊℯ𝒹.
"(𝒀/𝑵),𝑴𝒓.𝒀𝒖𝒌𝒊𝒎𝒖𝒓𝒂 𝒑𝒂𝒓𝒕𝒏𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒖𝒔 𝒖𝒑."𝒴ℴ𝓊 𝓃ℴ𝒹𝒹ℯ𝒹 𝓎ℴ𝓊 𝒽ℯ𝒶𝒹,𝓇ℯ𝓂ℴ𝓋𝒾𝓃ℊ𝓎ℴ𝓊𝓇 𝒷𝒶𝒸𝓀𝓅𝒶𝒸𝓀 𝒻𝓇ℴ𝓂 𝓉𝒽ℯ 𝓉𝒶𝒷𝓁ℯ. ℐ𝓈𝓈𝒶𝒸 𝓈𝒶𝓉 𝓃ℯ𝓍𝓉 𝓉ℴ 𝓎ℴ𝓊 𝒶𝓃𝒹 𝓎ℴ𝓊 𝒷ℴ𝓉𝒽 𝓈𝓉𝒶𝓇𝓉ℯ𝒹 𝓉ℴ ℊℯ𝓉 𝓉ℴ 𝓌ℴ𝓇𝓀.
𝒴ℴ𝓊 𝓌ℴ𝓇𝓀ℯ𝒹 ℴ𝓃 𝓉𝒽ℯ 𝓅𝓇ℴ𝒿ℯ𝒸𝓉 𝒻ℴ𝓇 𝒹𝒶𝓎𝓈,ℯ𝓋ℯ𝓇𝓎𝒹𝒶𝓎 ℐ𝓈𝓈𝒶𝒸 𝓌ℴ𝓊𝓁𝒹 𝓁ℯ𝒶𝓋ℯ 𝒶𝓉 𝓉𝒽ℯ 𝓈𝒶𝓂ℯ 𝓉𝒾𝓂ℯ. 𝒩ℯ𝓋ℯ𝓇 𝒶 𝓈ℯ𝒸ℴ𝓃𝒹 𝓉ℴ 𝓈ℴℴ𝓃. 𝒮ℴ ℴ𝓃ℯ 𝒹𝒶𝓎 𝓎ℴ𝓊 walked 𝒽𝒾𝓂 𝒽ℴ𝓂ℯ,𝓂𝓊𝒸𝒽 𝓉ℴ 𝒽𝒾𝓈 𝒹𝒾𝓈𝓁𝒾𝓀ℯ.
"𝙔𝙤𝙪 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙤 𝙬𝙖𝙡𝙠 𝙢𝙚. 𝙔𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣 𝙜𝙤 𝙝𝙤𝙢𝙚 𝙣𝙤𝙬."𝒴ℴ𝓊 𝓈𝒽ℴℴ𝓀 𝓎ℴ𝓊𝓇 𝒽ℯ𝒶𝒹
"𝑵𝒐,𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆'𝒔 𝒊𝒕 𝒊𝒔,𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕? 𝑴𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒂𝒔 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒅𝒓𝒐𝒑 𝒚𝒐𝒖 𝒐𝒇𝒇."𝒴ℴ𝓊 𝓀𝓃ℴ𝒸𝓀ℯ𝒹 𝒾𝓃 𝓉𝒽ℯ 𝒹ℴℴ𝓇,𝒾𝓉 𝒾𝓂𝓂ℯ𝒹𝒾𝓉ℯ𝓁𝓎 𝓈𝓌𝓊𝓃ℊ ℴ𝓅ℯ𝓃. 𝒴ℴ𝓊 𝓁ℴℴ𝓀ℯ𝒹 𝓊𝓅 𝓉ℴ 𝓈ℯℯ ℐ𝓈𝓈𝒶𝒸'𝓈 𝒹𝒶𝒹. 𝒴ℴ𝓊 𝓌𝒶𝓋ℯ𝒹 𝒶𝓉 𝒽𝒾𝓂.
"𝙎𝙤𝙧𝙧𝙮,𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙗𝙧𝙞𝙣𝙜𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙞𝙢 𝙡𝙖𝙩𝙚. 𝙏𝙝𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙟𝙚𝙘𝙩 𝙞𝙨 𝙙𝙤 𝙨𝙤𝙤𝙣 𝙨𝙤 𝙬𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙮𝙚𝙙 𝙖 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙠 𝙙𝙤𝙣𝙚."ℳ𝓇.ℒ𝒶𝒽ℯ𝓎 𝓁ℴℴ𝓀ℯ𝒹 𝒶𝓉 𝓎ℴ𝓊 𝒶𝓃𝒹 ℐ𝓈𝓈𝒶𝒸. ℐ𝓈𝓈𝒶𝒸 ℯ𝓃𝓉ℯ𝓇ℯ𝒹 𝓉𝒽ℯ 𝒽ℴ𝓊𝓈ℯ,𝓎ℴ𝓊 𝓁ℴℴ𝓀ℯ𝒹 𝒷𝒶𝒸𝓀 𝓉ℴ ℳ𝓇.ℒ𝒶𝒽ℯ𝓎,𝒽ℯ 𝓌𝒶𝓈 ℊ𝓇𝒾𝓅𝓅𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹ℴℴ𝓇𝒽𝒶𝓃𝒹𝓁ℯ 𝓉𝒾ℊ𝒽𝓉. 𝒜𝓃𝒹 ℐ𝓈𝓈𝒶𝒸 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈 𝓈ℯℯ𝓂ℯ𝒹 𝓁𝒾𝓀ℯ 𝒽ℯ 𝒹𝒾𝒹𝓃'𝓉 𝓌𝒶𝓃𝓉 𝓉ℴ ℊℴ 𝒽ℴ𝓂ℯ.
𝒴ℴ𝓊 𝓌𝒶𝓉𝒸𝒽ℯ𝒹 𝒶𝓈 ℐ𝓈𝓈𝒶𝒸 𝒻𝓁𝒾𝓃𝒸𝒽ℯ𝒹 𝓌𝒽ℯ𝓃 𝒽𝒾𝓈𝒻𝒶𝓉𝒽ℯ𝓇 𝓅𝓁𝒶𝒸ℯ𝒹 𝒶 𝒽𝒶𝓃𝒹 ℴ𝓃 𝒽𝒾𝓂. 𝒴ℴ𝓊 𝓈𝓉ℴ𝓅𝓅ℯ𝒹 𝒷ℴ𝓉𝒽 ℴ𝒻 𝓉𝒽ℯ𝓂,𝒷ℯ𝒻ℴ𝓇ℯ 𝓉𝒽ℯ𝓎 𝒸ℴ𝓊𝓁𝒹 𝒸𝓁ℴ𝓈ℯ 𝓉𝒽ℯ 𝒹ℴℴ𝓇.
"𝑯𝒆𝒚,𝑰𝒔𝒔𝒂𝒄,𝒄𝒂𝒏 𝑰 𝒃𝒐𝒓𝒓𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆? 𝑴𝒊𝒏𝒆 𝒊𝒔 𝒅𝒆𝒂𝒅."ℐ𝓈𝓈𝒶𝒸 𝓃ℴ𝒹𝒹ℯ𝒹 𝒽𝒶𝓃𝒹𝒾𝓃ℊ 𝓎ℴ𝓊 𝒽𝒾𝓈 𝓅𝒽ℴ𝓃ℯ. 𝒴ℴ𝓊 𝓆𝓊𝒾𝒸𝓀𝓁𝓎 𝒹𝒾𝒶𝓁ℯ𝒹 𝓎ℴ𝓊𝓇 𝓅𝒶𝓇ℯ𝓃𝓉𝓈 𝓃𝓊𝓂𝒷ℯ𝓇,ℴ𝓃𝓁𝓎 𝒻ℴ𝓇 𝓉𝒽ℯ𝓂 𝓉ℴ 𝓇ℯ𝓂𝒾𝓃𝒹 𝓎ℴ𝓊 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓉𝒽ℯ𝓎 𝒶𝓇ℯ ℊℴ𝒾𝓃ℊ 𝓉ℴ (ℱ/ℳ) 𝓅𝓁𝒶𝒸ℯ 𝒻ℴ𝓇 𝓉𝒽ℯ 𝒻𝓊𝓃ℯ𝓇𝒶𝓁.
𝒴ℴ𝓊 𝒽𝒶𝓃𝒹ℯ𝒹 ℐ𝓈𝓈𝒶𝒸 𝓉𝒽ℯ 𝓅𝒽ℴ𝓃ℯ 𝒷𝒶𝒸𝓀.
"𝑺𝒐,𝒕𝒐𝒎 𝒎𝒆𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍. 𝑰'𝒎 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒍𝒂𝒕𝒆. 𝑴𝒚 𝒑𝒂𝒓𝒆𝒏𝒕𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒂 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚'𝒔 𝒇𝒖𝒏𝒆𝒓𝒂𝒍. 𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒍𝒑 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒑𝒂𝒄𝒌."ℐ𝓈𝓈𝒶𝒸 𝓁ℴℴ𝓀ℯ𝒹 𝒶𝓉 𝓎ℴ𝓊,𝒸ℴ𝓃𝒻𝓊𝓈ℯ𝒹 𝒶𝓃𝓈 𝒸𝓊𝓇𝒾ℴ𝓊𝓈.
"𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒐?""𝑩𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝑨:𝒘𝒉𝒐'𝒔 𝒇𝒖𝒏𝒆𝒓𝒂𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐,𝒉𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒎𝒆. 𝑩:𝑴𝒚 𝒈𝒓𝒂𝒅𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝑪:𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒌𝒏𝒆𝒘 𝑰 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒔𝒂𝒚 '𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒇𝒖𝒏 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒍𝒍'"
ℬ𝓊𝓉 𝒾𝓉 𝓌𝒶𝓈𝓃'𝓉 𝓎ℴ𝓊𝓇 𝒻𝒶𝓂𝒾𝓁𝓎 𝓂ℯ𝓂𝒷ℯ𝓇 𝓎ℴ𝓊 𝓌𝒽ℯ𝓇ℯ 𝓉𝒶𝓁𝓀𝒾𝓃ℊ 𝒶𝒷ℴ𝓊𝓉 𝓉ℴ ℊℴ 𝓉ℴ 𝒽ℯ𝓁𝓁. ℐ𝓉 𝓌𝒶𝓈 ℳ𝓇. ℒ𝒶𝒽ℯ𝓎. ℐ𝓈𝓈𝒶𝒸 𝓈𝓂𝒾𝓁ℯ𝒹 𝒶𝓉 𝓎ℴ𝓊. 𝒜𝓃𝒹 𝒶𝓁𝓁 𝓎ℴ𝓊 𝒸ℴ𝓊𝓁𝒹 𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀 𝓌𝒶𝓈 'ℍ𝕠𝕨 𝕔𝕒𝕟 𝕙𝕚𝕤 𝕝𝕚𝕗𝕖 𝕓𝕖 𝕤𝕠 𝕕𝕒𝕣𝕜,𝕪𝕖𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖 𝕚𝕤 𝕤𝕠 𝕓𝕖𝕒𝕦𝕥𝕚𝕗𝕦𝕝.'
A/N:I realized that I have more Scott and Issac ones then any other,so any ideas for other people? And if you don't want a certain quote or gif with it?