Aslında bendim ama aykırıydım diğerlerine göre. Hangisinin yanlış olduğu bilinmezdi ama benim yanlış olduğum konusunda eminlerdi.
Sormadılar birçok konuda bana. Önüme koydular ve yaşa dediler ancak uzun sürmedi bu çünkü yaşayamadım.Bunalım, çaresizlik ve ürkeklik, belki yalnızlık ama çokça yorgunluk mahvetti beni. Daha önce de denemiştim ancak korkaktım ve yalan yok, yaşamayı severdim her şeye rağmen.
Kim sevmezdi ki?
Umarsızca kurtulmak istedim ancak tutundukça saha sert koptu dallar ve yalnız yürümek diz kapaklarımı parçaladı. Yetersizdi her şey.
Işıklar kapalıydı ve tek başımaydım. Sesler vardı bir de. Onlar hep vardı.
Kendime sahiptim lakin, kendimi de sevmezdim ki.
Ben Kim Taehyung, kendime de katlanamazdım ki.
Seni kim sever? Sen zavallısın.
Sesler... Onlar da sevmezdi beni.
Ah, ben ise aptaldım. Herkesi sevmeye çalışırdım. Fakat yetmedi kimseye.
Senin sevgin kimin umurunda?
Geceydi bitirdiğimde her şeyi. Bitirmek istediğimde. Belki gece üçtü, ne fark eder?
Sigaramın da ortalarındaydım ve bir şarkı çalıyordu eski telefonumda. Ben açmıştım ama dinlemiyordum bile.
Bitmişti.
Bitmiştim.
Sen hep bitiktin.
Bitmiştim, ama bitememiştim.
Çünkü kulağıma gelen ses bütün sesleri susturuvermişti.
Min Yoongi. Bana fısıldadı.
Bana söz verdi.
Ben ona söz verdim.Kanayan her bir uzvuma rağmen, kan kussam bile söz verdim. Min Yoongi'ye söz verdim.
Vazgeçmeyeceğim.
Vazgeçmeyeceğim.
Merhaba, bu kurgu hakkında ufacık bir açıklama yapmak istiyorum.
Söylemem gereken ilk şey buradaki Min Yoongi'nin tamamen bendeki Min Yoongi olduğudur. Belki yeterince iyi anlatamam ancak kesinlikle fazlası değil bunu bilmenizi isterim.Ve Kim Taehyung, ah işte o tamamen ben. Kendimden arındıramadım üzgünüm, yaşadığım bazı olayları bir kurgu süzgecinden geçirdim sabahın beşinde ve işte şimdi karşınızda.
Bu tanıtım tadındaki ilk bölüm benim Min Yoongi'ye verdiğim sözden bahsediyor daha çok. Fic tamamen bu söz üzerine kuruldu. Ve elbette sadece bir söz yazamazdım size. Kurgu bir kısa filmden ilham alındı fakat final olmadan linkini vermeyeceğim.
Okursanız çok mutlu olurum.
Umarım sizler de söz verirsiniz birilerine. Zira yaşamaktan vazgeçmek korkunç bir şey.
Teşekkür ederim.
Ame.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
feeble sour cherry 🍒 #beklemede
Fanfic❥taegi Kafamın içinde binlerce ses vardı, çoğunun benden nefret ettiği. Bütün seslerin arasında en güzel ses ise, onun sessizliğiydi. Min Yoongi'nin sessizliği. **angst değil. | Her bir satır Min Yoongi kokacaktır büyük ihtimalle, zira ben de oldu...