Selekce 3. část

251 14 0
                                    

Ty čtyři dny byla na zámku děsná nuda. Ani jízda na koni mě tentokrát nebavila. Však dnešek měl být konečně jiný. Měl jsem před kamerami vybrat dívky které sem pojedou. Byl jsem připraven vybrat si ty nejošklivější holky na světě.

Vytáhl jsem první obálku a otevřel ji. Všechno se nyní soustředilo na mě.

,, Paige Brooks.''

První byla zvolena. Vzal jsem tentokrát z druhé krabice dvě obálky.

,, Katie Lee a Lucy Lee.''

Pravděpodobně to byly sestry. Dále jsem si vytáhl obálku až ze sedmé krabice.

,, Megan Clark.''

Následovala krabice s číslem tři.

,, Zoe White.''

Fajn alespoň se nemusím bát že to bude dívka tmavé pleti. Dále jsem vylovil obálku z krabice s číslem pět.

,, Natalie Harris.''

Pak následovala krabice s číslem čtyři.

,, Kristy Martínez.''

Krabice číslo třináct.

,, Mia Walker.''

Deset.

,, Anna Sánchez.''

Šest.

,, Lydia Turner.''

Už mě to nebavilo. Ale musel jsem to vydržet. Dvanáct.

,, Tania Torres.''

Osm.

,, Eleanor Morgan.''

Devět.

,, Hayley Ribera.''

Patnáct.

,, Jennifer Murphy''

Uf už jenom poslední. Jedenáct nebo čtrnáct? Jedenáct.

,,Kristin Cooper''

Když to bylo za mnou musel jsem jim ještě ,, pogratulovat''.

,, Takže nyní jste slyšeli dívky které se účastní selekce a pobudou s námi na zámku. Těšíme se na vás, a hodně štěstí.''

Nevěděl jsem proč jim přeji štěstí i když mě žádná neokouzlí ale vzal jsem to tak jak jsem to řekl.

,, AAAAAAA stop! Končíme bando pro tentokrát je hotovo.''

Řekl Shane svému štábu a vše se začalo pomalu balit. Byl jsem rád že jsme zkončili. Mohl jsem k sobě do pokoje a zase koukat na tu krásnou oblohu na mé stěně.

Sotva jsem vešel do pokoje všimnoul  jsem si že na stole leží fotky nějakých dívek. Musel mi je sem donést Shane Williams abych se na ty holky mrknul. Za to jsem mu byl i celkem vděčný. Chtěl jsem se na ty šeredy podívat a vysmát se než za tři dny přijedou.

Jako první jsem se podíval na fotku Tanii Torres. Nevypadala na 18. Spíš na 24 nebo tak nějak. Dostala se mi pod ruku Paige Brooks. Byla hezká a z fotky vypadla sympaticky. A kdo tu je dál? Hayley Ribera. No....asi jako Tania. Mia Walker zase vypadala teprve na 16. Však já si je tu otestuju. Jediné co o nich vím je že jsou to všechny panny. Nikoho nemají a tím pádem se sem nějak dostali. Kirsty  Martínez. Taková rebelka. Na první pohled by si člověk myslel že je to DJka. Megan Clark byla taková zaražená. Jako kdyby na místě zamrzla. Zato Katie a Lucy vypadali dost roztomile, jenom poznat která je která. Zoe White byla doopravdy tak bílá jak se říká v jejím příjmení. Anna Sánchez byla sice hezká ale docela přeplácaná. Ne že by byla tlustá spíše až moc dodetailovaná, šlo vidět že je z bohaté rodiny. Natalie Harris byla taková normální a to jí slušelo. Lydia Turner, šlo od prvního pohledu poznat že je blázen do romantiky, to bude těžký. Eleanor Morgan, znělo to docela děsivě ale na fotce tak nevypadala spíše jako dospělá žena, ale díky jejímu příjmení jsem si vzpoměl na Samaru z horroru kruh. Kristin Cooper vypadala jako velmi pečlivá a trpělivá dívka a to z ní činilo krásnou a mladou dívku. Jennifer Murphy měla velmi zvláštní oči. Měla je velmi světlé, nějak mezi hnědou a žlutou.

Když jsem si všechny pečlivě prohlédl a přečetl papírky k nim přidělené. Byl jsem docela šokován. Ty dívky uměli všechny do jedné na nějaký ten nástroj či byli velmi vyspělé ve zpěvu. Avšak nejvíce mě natchla Kristin která do listu napsala ,, pozorování hvězd ''. Byl jsem docela natěšený až se s ní seznámím. Bylo to zvláštní. Když jsem si přečetl co umí a co je baví, docela jsem litoval že jsem odporoval.

,, ťuk ťuk!''

,, vstupte.''

Řekl jsem a otočil se směrem ke dveřím, stál v nich otec, ve tváři měl takový ten vážný výraz ale šlo vidět že má ze mě konečně radost.

,, Přišel jsem tě poučit o pravidlech do selekce.''

Postavil se vedle něj a já si pro jistotu stoupl taky.

,, Takže...''

Vytáhl z náprsní kapsy nějaký papír a začal číst.

,, Žádná z dívek ti nesmí ublížit, znásilnit tě...''

Protočil jsem oči v sloup ale nechal jsem ho ať pokračuje.

,,.... ty máš plné právo je vyloučit, je ti taky povoleno flirtovat se všemi účastnicemi......''

Tak to teda ne. Jsem princ a ten si v případě nouze vybere jen jednu a nebude tu omuckávat všechny. Otec pokračoval dlouho a říkal že pohlavní styk by bylo lepší mít jen s jednou, že ty holky nesmí opouštět zámek po dni atd.. Byl jsem z toho všeho dost v šoku a zároveň znechucen. Všichni lidé v naší zemi mohou mít jen jednou styk a platí přísný zákaz vycházení po deváté hodině, a já si můžu prostě dělat s každou z těch holek co chci? Co to jako je? Myslím že to bude těžký rok.

Ahoj milý čtenáři, je tu 3. část. Doufám že se ti to líbilo a podpoříš mou tvorbu hlasem. Děkuji moc a ahoj u další části.

SelekceKde žijí příběhy. Začni objevovat