A tohle je kdo? Omlouvám se ale dala jsem to hnedka na začátek.
Uběhlo pár měsíců od doby co byla zatčena Anna. V zámku probíhaly vánoční přípravy. Celý sál byl vyzdoben do vánoční výzdoby. Obrovský vánoční stromek nešel přehlédnout. Všude na stěnách bylo vyvěšeno jmelí a červené stuhy.
,,Adriane, myslíte že jsme to s holkama nepřehnaly?''
Zeptala se mě nervózně Megan. Otočil jsem se k ní celým tělem a uklidnil ji úsměvem a svími slovy.
,,Je to krásné, opravdu se mi to líbí.''
Též se na mě usmála a její oči nabyly takový jas že to bylo až oslepující. Pak se otočila a odběhla ke skupince holek. Naopak se od nich odtrhla Paige a doběhla ke mě.
,,Co potřebuješ?''
Zeptal jsem se když byla kousek ode mě.
,,Jenom že jsme si pro tebe připravili překvapení.''
Pak se zase otočila a odběhla. Překvapení? Jako že...sakra zapoměla jsem na to že holky říkali...že mi připraví ,,SLAĎOUCKÉ'' překvapení. No...očekávám pusa pod jmelím.
Když večírek začal všichni byli převlečení do vánoční róby. Děvčata měla všechna čelenky se jmelím a já s mím otcem čepice jako má Santa Klaus. V životě jsem se necítil tak trapně.
Jedna z holek zacinkala na skleničku a začala pronášet.
,,Milí Adriane, jelikož jsme neměli možnost ti řádně popřát k tvým narozeninám tak jsme ti vlastnoručně udělaly dort ke tvým 19. narozeninám.''
Jen jsem tam tak stal a s otevřenou pusou koukal na tří patrový dort. Byl jsem ohromen. Když uplynula asi minuta a já tam pořád jen tak stála, tak se mě nejspíš Lucy zeptala.
,,Nelíbí se ti?''
Podíval jsme se na ni, došel k té skupince holek. Pak jsem je hromadně objal.
,,Mockrát vám děkuji. Je to nádhera.''
Pochválil jsem je a pak máma vyhlásila tu nejhorší věc na světě.
,,Tak a teď se děvčata postavte do řady pod jmelí. Adrian vám dá každé pusu dle toho jestli se hodí 1 až 3. 1 je na čelo, 2 je na tvář a 3 je na pusu.''
Pak máma a táta odešli a nechali nás tam. Já mou matku prostě uškrtím!!! Už jsem si myslel že se zrovna tomuto vyhnu. Vykašlal jsem se na objímání a rozběhl se za rodiči, ano rozběhl.
Vykašlal jsem se na vychování toto na mě bylo prostě moc. Doběhl jsem až k matce a začal trochu klet.
,,Jak si mi to mohla udělat!!!''
Máma se na zmateně podívala ale odpověděla mi s klidem.
,,Adriane vrať se prosímtě za děvčaty. Tuto hru by jsme nedali před kamery kdyby to nebylo vážné.''
Tvářila se dost utrápeně. Byl jsem překvapený, jak máma tak táta vypadali jako by byli jenom duchové a ne živé bytosti. Otočil jsem se tělem ale hlavou ne. Nemohl jsem se přestat dívat do těch jejich očí. Nakonec jsem se otočil a začal pomalu odcházet.
,,Snad to bude lepší.''
Uslyšel jsem tiše za sebou. Jestě jednou jsem se otočil, abych vyděl své odcházející rodiče. Když na konci chodby rodiče zmizeli nevšiml jsem si dveří před sebou a narazil do nich. Nakonec jsem se vzpamatoval a vešel dovnitř kde se chystala hra.
Po asi 5. minutách se všechna děvčata postavila do řady, jako první byla na řadě Lydia. Když hodila kostkami, přejel mi mráz po zádech. Naštěstí hodila číslo 1. Došla ke mě a já ji chytil za ramena a dal jí pusu na čelo.
,,Děkuji.''
Řekla potichu a šla ke stolům. Pak byla na řadě Paige. Bylo mi vcelku jedno co hodí, vlastně jsem ji chtěl políbit. Pane bože co to se mnou je? Hodila 3. Došla ke mě a já ji chytil za pás a hlavu a přitáhl si ji k sobě a políbil ji. Bylo mi jedno že na nás mířili kamery. Pustil jsem ji a pošeptal jí do ucha.
,,Půjdeme po hře do zahrady?''
Kývla mi na to a šla stranou. Další byla nejspíš Katie. Hodila 2. Došla ke mě a já ji lehce políbil na tvář. Za celou hru mě padly už jen dvě 3, ale žádné jsem nedal tak vášnivý polibek jako Paige. Že by se mi líbila? Nejspíš to tak bylo.
Když konečně ta stupidní hra skončila, došel jsem k Paige a chytil ji za ruku. Šli jsme společně do zahrady. U stráží jsem se pozastavil a řekl jim potichu.
,,Vy víte co přichystat.''
Stráže mi na to kývnul a usmál se. Úsměv jsem mu oplatil a zase se rozešel s Paige k zahradě. Procházeli jsme pod měsícem v úplňku a rozkvetlou zahradou nočními květy. Šli jsme až k rybníku a třem starým vrbám kde už na Paige čekala rozestlaná deka na pozorování hvězd.
Paige si přiložila ruku k puse a zeptala se.
,,To si přichystal ty?''
,,No...jo, chtěl bych se tě zeptat jestli by ses se mnou dívala na hvězdy.''
Zeptal jsem se nervózně. Paige mě objala a řekla tiše.
,,Rada.''
Lehli jsme si na deku a já vypnul světla aby byli hvězdy ještě jasnější. Chvíli jsme byli zticha. Pak jsem ale ucítil jak mě Paige začala prsty zajíždět do vlasů a hladit mě. Podíval jsem se na ni. Přímo do jejích modrých očí. Pak jsem si ji přiblížil k hrudi a objal ji. Její vlasy byly tak jemné a krásné.
Jenom jsme tam tak leželi schoulení jeden ke druhému. Pak jsem se jenom sklonil k její hlavě a jemně ji políbil a pak čekal jaká bude její reakce. Políbila mě a já ji od sebe nechtěl pustit. Chtěl jsem aby se mnou zůstala navěky. Věděl jsem že jsem se zamiloval. Naše polibky byli čím dál víc intenzivnější. Převalil jsem se nad ní.
,,Miluji tě. Žádnou jinou nechci.''
Řekl jsem Paige a ona řekla.
,,Taky tě miluji Adriane.''
Ucítil jsem jemné zašimrání v břiše hned co dořekla tu větu a já věděl že tu spolu budeme celou noc. Jen my dva, já a ona, ona a já, my.
Ahojte milý čtenáři. Chyběla jsem vám? Já sice vím že já ne ale tento příběh mohl. Adrien se zamiloval 😍. Ale budou s Paige spolu? To se dovíte.
Napiš Midoriya a hledej
ČTEŠ
Selekce
RomanceMladý muž a zároveň následník trůnu je beze snoubenky. Jeho rodiče proto uspořádají selekci pro dívky jakéhokoliv postavení. Vybere si mladý princ tu pravou? Bude s ní žít šťastně až do smrti? To se teprve uvidí.