Byl jsem u sebe v pokoji a důmal nad tím kdo to mohl být. Myslím si Paige to nebyla. Zašel jsem s ní dál než s ostatními děvčaty, takže by neměla důvod. Anna mě přišla jako hlavní podezřelá. Ne kvůli tomu jak na mě vyjela ale protože měla největší důvod ji zabít. U Katie a Lucy jsem si nebyl jistý. Ozvalo se zaklepání na dveře.
,, Dále!"
Ve dveřích se oběvila služka a došla až ke mě, a já se zeptal.
,, Přejete si?"
Ta mi hned odpověděla.
,, Ano mám vám vyřídit vzkaz od paní Lucy. Prosí vás aby jste za ní ještě dnes přišel."
Zakroutil jsem nad tím hlavou.
,, Obávám se že to nepujde, musím prošetřit smrt slečny Zoe. Možná jindy."
Ale služka se nenechala jenom tak odbít.
,, Paní Lucy má informace které by vám pomohli s pátráním."
V rychlosti jsem se zvedl ze židle a řekl.
,, Vzkažte prosím Lucy že za 10 minut jsem u ní."
Kývla na souhlas a opustila můj pokoj. Netuším jak se mohla Lucy něco dozvědět. Mohla to vědět od samotného vraha, nebo si vymyslet nějaké falešné informace aby nebyla podezřelá.
Šel jsem chodbou k pokoji Lucy. Okolo mě šla Anna a ta okamžitě začala se mnou komunikovat.
,, Ahoj Adriane."
Zastavil jsem se abych ji pozdravil.
,, Ahoj Anno."
,, Víš možná vím kdo zabil Zoe."
Trochu to ve mě hrklo.
,, A kdo?"
,, Dle mě to byla jedna z dvojčat."
Čelist mi spadla až na zem, oči jsem měl vytřeštěné na ni. Byla to pravda?
,, No... zrovna jdu za Lucy tak bych ji mohl prošetřit."
,, To udělej jinak nás tady zabije všechny."
Tohle mi trochu nesedělo. Vždyť řekla že si myslí že je to jedna z dvojčat a teď jistě ukázala na Lucy. Tohle bylo dost podezřelé a zvíšilo to možnost že je Anna vrahem.
,, Jo jasně."
Rozešel jsem se dál až ke dveřím Lucy. Zaklepal jsem a vztoupil až se ozvalo,, pojďte dál.".
,, Tak jsem tady Lucy. Co všechno víš? A jak to vlastně víš?"
S šokovaný výrazem ve tváři se na mě podívala. Jediné co řekla bylo.
,, Zpomal trochu. Sedni si a já ti vše vysvětlím."
Přikývl jsem a šel si sednout naproti Lucy která seděla na židli u psacího stolku.
,, Tak povídej. Díky těm informacím můžeme přijít na to kdo je vrah."
Podívala se do země a řekla.
,, No víš já už vím kdo je vrah. Vím to na sto procent. Udělala to Anna."
Těď jsem se trochu zarazil, věděla že to je Anna a já jsem to měl taky v podstatě potvrzené.
,, Jednou když jsem šla okolo jejího pokoje slyšela jsem jak křičí na Zoe."
,, Jak si poznala že křičela na Zoe?"
ČTEŠ
Selekce
RomansMladý muž a zároveň následník trůnu je beze snoubenky. Jeho rodiče proto uspořádají selekci pro dívky jakéhokoliv postavení. Vybere si mladý princ tu pravou? Bude s ní žít šťastně až do smrti? To se teprve uvidí.