Probudil jsem se až za světla. Netušil jsem kolik je a co se stalo. Pamatoval jsem si jenom polibky a dotyky. Vše ostatní jsem si nepamatoval. Vedle mě spala Paige. Bylo mi divné že jsem na sobě měl jenom košili a kalhoty, i Paige toho na sobě moc neměla. Ne...že se nestalo to co si myslím. Už si vzpomínám. Ona...já jsem idiot. Co jsem to provedl. Paige se začala probouzet.
,,Dobré ráno Adriane.''
,,D...dobré ráno Paige.''
Paige se ke mně ještě víc přitulila. Co když jsme udělali s Paige dobře?
,,Paige...''
Podívala se na mě a já vztal a pomohl jí se postavit.
,,Jsi milá, krásná a chytrá.''
Pak jsem si klekl a chytil ji za ruku.
,,Chci se tě zeptat...jestli by jsi si mě nevzala za manžela. Zamiloval jsem si tě už při našem prvním polibku a proto si preji abys byla moje žena a nová královna.''
Paige na mě chvíli koukala a pak se rozplakala.
,,A...Adriane. Já si to nejdřív musím promyslet. Promiň.''
Pak mi vytrhla její ruku z ruky a rozběhla se spět k zámku.
,,Paige!!! Prosím zastav!!!''
Volal jsem ji a rozběhl se za ní. Dohnal jsem ji a chytil.
,,Paige co jsem provedl?''
Paige se mi přestala bránit a řekla.
,,Nic jsi neprovedl. Mám ale strach. Co když celou zemi nespasím tak jako tvá matka.''
Povzdychl jsem si a řekl.
,,Paige Brooks. Ty možná nejsi tak dobrá jako moje matka, ale vím že máš tu moc a nemusíš se ničeho bát byli by jsme na to dva. Já vím že ty, krásná a nadaná Paige, dokážeš velké věci.''
Paige a já jsme si dívali jeden druhému do očí a pak se znova rozplakala a usmála.
,,Ano beru si tě.''
Objal jsem ji. Už budeme navždy spolu.
,,Paige běž do mého pokoje a já to zatím oznámím rodičům.''
Paige pokývala hlavou na souhlas a rozběhla se zpět k zámku. Já jsem se vydal k altánku, kde by mohly být moji rodiče. Samozřejmě že tam byli.
,,Prosím zrušte selekci.''
Rodiče se na mě šokovaně podívali jako bych byl nějaký blázen.
,,Synu ty moc dobře víš že to nejde.''
Řekl otec smutně ale se sílou v hlase.
,,Ale já už jsem si vybral.''
Matka se rozplakala a složila si hlavu do dlaní.
,,Co se stalo?''
Máma mi odpověděla.
,,Ty a tvůj otec musíte pomoct ve válce.''
Srdce mi puklo. To znamená že nemůžu s Paige zatím být. Je tak 50 na 50 že se vrátím živí a zdraví. Nemůžu si teď Paige vzít.
,,Jak dlouho tam budeme?''
Zeptal jsem se. Otec se otočil a odpověděl mi.
,,Zítra.''
,,Na jak dlouho?''
Otec chvíli přemýšlel a pak mi odpověděl.
,,Naštěstí jen na 2 měsíce.''
Nemohl jsem říct že je to dobrá zpráva ale někdy se mohlo být ve válce i 3 roky.
,,Musím ji to říct.''
Matka mě ale zastavila a zeptala se.
,,Které?''
Za běhu jsem jí odpověděl.
,,Paige...je to Paige.''
Doběhl jsem až ke svému pokoji kde už na mě čekala Paige.
,,Mám špatnou zprávu.''
Paige sklonila hlavu a zeptala se.
,,Rodiče nesouhlasí s naším sňatkem?''
Došel jsme až k ní a objal ji.
,,Ne to není ten problém.''
Paige se mi podívala hluboce do očí.
,,Tak co se stalo?''
To už jsem neunesl a pustil své slzy ven. Položil jsem svoji hlavu do jejího klína a ona mě začala hladit po hlavě.
,,Musím odjet...Slibuji že se vrátím. Slibuji.''
Paige neměla žádnou reakci a neustále mě hladila. Rychle jsem natiskl své rty na ty její.
Byl další den. Táta ještě včera řekl všem dívkám že děkuje za účast a že mohou jít domů. Většina dívek už odjela a já se také chystal k odjezdu. Paige tu noc přespala u mě a pomáhala mi. Když jsem se převlékl do uniformy řekl jsem Paige.
,,Až se vrátím z války, vezmeme se. Slibuji že se o tebe moje matka dobře postará.''
Paige mi přiložila ruku na tvář a řekla.
,,Tvoji matce věřím, i tobě. Já ti můžu jenom slíbit že si tě vezmu ať se stane cokoliv.''
Usmál jsem se na ní a políbil ji. Pak jsem jí nabídl rámě a rozešli se z pokoje. Šli jsme chodbou až k přednímu vchodu kde už na mě čekal kůň.
Ještě jednou jsem ji políbil na rozloučenou a pak nasedl na koně. Paige s mojí matkou nám mávali na rozloučenou.
,,Neboj se Adriane. Vrátíme se brzy.''
Podíval jsem se na svého otce a řekl.
,,Nemám strach o sebe. Ale o své blízké.''
Ahojte čtenáři. Adrian je ve válce, a otěhotněla Paige nebo ne? Pane bože to je drama. Musím si koupit letenku na Antarktidu.😂
Tušíš kdo to je?
Stačí napsat anime N a to jméno se vám zobrazí 😅.
ČTEŠ
Selekce
RomanceMladý muž a zároveň následník trůnu je beze snoubenky. Jeho rodiče proto uspořádají selekci pro dívky jakéhokoliv postavení. Vybere si mladý princ tu pravou? Bude s ní žít šťastně až do smrti? To se teprve uvidí.