1

78 6 6
                                    

Poslední tričko a mám zbaleno.Teď už jen počkat do zítřejšího odjezdu.Pomyslela jsem si když jsem si dobalila.Odjíždíme zítra v osm.Na večeři jsem si dala vajíčka s chlebem a jelikož jsem byla unavená,šla jsem spát brzy.Ráno jsem se vzbudila v sedm.Šla jsem se umýt a nasnídat.Zrovna když jsem dojedla,někdo zazvonil.Otevřela jsem dveře a spatřila svojí nejlepší kamarádku Koru a její mamku která nás měla odvézt na tábor.Cesta trvala asi hodinu.Kora poslouchala písničky a já se dívala z okna.Když jsme konečně dojely rozhlédla jsem se po táboře.Vypadalo to tu jako na fotkách.Přibližně 15 chatek,společenská místnost,několik stolů s lavičkami a malá kuchyň,velká travnatá plocha a u ní menší rybník.Kolem tábora byl z jedné strany les a z druhé strany pole po kterém  se dalo dojít do vesnice.Byly jsme tu první.Rozloučily jsme se s tetou a já zavolala mamce že jsme v pořádku dojely.Po chvilce přijel vedoucí se svou dcerou,,Ahoj jsem Niki"představila se nám náčelníkova dcera,,je mi 15 a bydlím nedaleko Prahy".Také jsme se jí s Korou představily a povídaly jsme si s ní dokud nedojeli všichni.,,Tak teď vám rozdám chatky a vy si do nich půjdete uložit věci"zavelel vedoucí a my čekali kam nás přiřaďí.Po chvilce ounámil ,,tak a nyní Zuzka Pomová,Kora Masurová a David Lebeda do chatky pět".Poslechli jsme a vydali se do naší chatky.Tam sme se z Davidem seznámily.Zjistily jsme,že je mu 16,bydlí v Třebíči a hraje fotbal.V naší chatce byly tři postele,okno a dvě skříně. S Korou jsme si vzaly jednu dohromady.Když se všichni vybalili,byl oběd.K obědu bylo maso s nějakou omáčkou.Po obědě jsme se všichni seznámili a potom hráli různé hry.Když se setmělo,sedli jsme si k táboráku,zpívaly a opíkali špekáčky.Šla jsem spát asi v 11:00.

TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat