10

21 5 1
                                    

,,já vím že mě jen chcete vystrašit"otočila jsem se na Niki která se na mě koukala skalmanýma očima,,tak aspoň hraj že se bojíš"zaprosila,,Aaaaaa bane bože Niki nemůžeš mě takhle děsit!"dala jsem si hřbet ruky na čelo a snažila se hrát že se bojím,, promiň už tě děsit nebudu"zasmál se Niki našemu divadýlku.Šla jsem dál.Postupně na mě vybafli Eliot,Tom a Ema.Na konci čekal náš druhý velitel.Když všichni došli vrátili jsme se do táboru.Bylo okolo 8.

Šly jsme se s Korou umýt a poté jsme šly do chatky.Tam byl David s jeho kamarády,,co děláte?"zeptala jsem se ,,nic"řekli a schovali mobily za záda,, dobře"odpověděla jsem a sedla si na postel.Zamyslela jsem se nad tím,co asi teď dělá teta Amy.Dlouho jsem jí totiž neviděla.Ale měla pro nás přijet a odvézt nás z tábora domů.V tom jsem si uvědomila že na mě někdo mluví a mává mi rukou před očima,,Haló země volá Zůzu"probrala jsem se z myšlenek a podívala se na Koru s výrazem co potřebuješ?,,Právě nás volali velitelé že nám něco potřebují oznámit"usmála se a my se vydali k velitelům,,Takže zítra ráno budeme potřebovat aby jste byli rychle nachystaní jelikož uděláme jako každý rok přemístění"oznámil první velitel a všichni zajásali,,jak už mnozí z vás vědí je to jenom pro děti 12+ takže pokud jste mladší můžete se vrátit do chatek"oznámil druhý velitel a asi 10 dětí smutně odešlo,,dál se musíte rozdělit na dva týmy jelikož máme jen dvě auta"řekl zase Nikčin taťka a my se rozdělili.Byla jsem s Korou,Nikčou,Davidem,Tomem a Patrikem.V druhém týmu byla Mary,Hana,Eliot,Denny,Jane a Ema,,pro ty z vás co neví co je přemístění tak je to to že vás naložíme do auta zavážeme oči a někam odvezeme.Vysadíme vás a dáme vám mapu kde budete mít označené kde jste a kam se máte dostat.Až se tam dostanou oba týmy bude konec.Vemte si na sebe nějké tepláky nebo legíny,tričko a mikinu.Můžete jít."oznámili nám a my se rozešli.

Omlouvám se že dlouho nevyšla nová kapitola.Doufám že se vám tahle kapitola líbila.Chtěla bych se zeptat jaká postava se vám nejvíc líbí.Další kapitolu bych chťela vydat v pondělí nebo úterý.

Vaše Syl_a_

TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat