6

24 5 1
                                    

,,V dnešní hře uděláte dvojice. Ve dvojici by měl být kluk s holkou ale pokud to tak nebude nevadí",,Takže"začal druhý velitel,, uděláte dvojice a budete hrát manžele",,budete chodit po různých stanovištích jedna až pět a jak každém musíte něco splnit",,doufáme že jste to pochopili a můžeme začít.Takže udělejte dvojice!"nakonec jsem skončila s Davidem a vydali jsme se co nejrychleji k jedničce aby jsme tam nebyli jako poslední,,ahoj"pozdravila nás Niki která stála za stolem který na sobě měl cedulku 1 ,,ahoj ty nehraješ?"řekla jsem,,ne ale vy jo takže si vemte tohle"podala nám jmenovku na které stálo:____ a ____
    ________ .Měli jsme si tam napsat naše jména a vymyslet příjmení.S Davidem jsme tam napsali Zuzka a David Nemanželskou jelikož nás nic jinýho nenapadlo.Poté jsme se vydali na 2 na 3 a tak dále až jsme to všechno dohráli.Hra byla o tom,že tam vždycky byl nějakej úkol jak by jsme se jako manželé zachovali kdyby..... A na konci z toho vyšlo jaký by jsme byly manželé.Nám vyšlo průměrní.Když jsme dohráli měli jsme oběd ke kterému byla rajská polévka.Byla celkem dobrá.Po obědě jsme šli já,Kora,Niki,Eliot,Patrik a David na louku kde jsme hráli vybíjenou.Nejhorší bylo že mě furt vybíjeli.Když jsme dohráli zjistili jsme že nebude večeře. Akorát nám neřekli proč.Nijak jsem se o to nezajímala a šla do chatky kde jsem si lehla s mobilem v ruce.Ani nevím jak dlouho jsem tam ležela když v tom do chatky přišel David s Tomem že si jdou něco zahrát,vzali si míč a zase odešli po chvilce přišla Kora,,jdeme se s Niki ,vykoupat jdeš s náma?",,jo jasně"vypla jsem mobil vstala,vzala si plavky, ručník a vydala se společně s Korou k rybníku.

  Ďekuju moc za přečtení a hlasy.Další kapitola by měla vyjít nejspíš zítra.Jsem moc ráda že se vám kniha líbí.

Vaše Syl_a

TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat