7

29 6 4
                                    

Když jsme přišly k voďe Niki už tu byla,ležela na ručníku a opalovala se ,,Ahoj"pozdravila jsem ji,,ahoj"odpověděla, zapřela se o lokty a sundala si sluneční brýle ,,ahoj"usmála se,,jdeme do vody?"zeptala se,,já ne chci se trochu opálit když je to léto"řekla Kora přičemž  rozprostřela ručník na písek a lehla si ,,já jo"usmála jsem se na ni a společně jsme se vydaly do vody,,dáme si závod?"ušklíbla se Niki,,klidně"řekla jsem a taky se ušklíbla.Jelikož byl rybník celkem malý neměla jsem problém si zazávodit,,takže tam a zpátky?"zeptala jsem se,,jo"odpověděla Niki a šla do vody.Já ji následovala a když nám byla voda zhruba po pas zastavila,,takže připravit....pozor...teď!"vykřikla a obě sme vystartovaly.Chvilku plavala přede mnou jenže já ji pak předehnala.Na cestu spátky k startu(který byl zároveň i cíl)se Niki zase dostala přede mě.Ke konci jsem to však dohnala a tak jsme doplavaly stejně,,byla jsi dobrá"pochválila mě Niki,,ty taky"usmála jsem se,,dík"odpověděla a my došly za Korou na písek,,Tak jak jste si zaplavaly?"zeptala se Kora když jsme k ní došly,,dobře řekl jsem a u toho si sedla,,to je dobře"zasmál se Kora a u toho si sedla,,právě jsem přemýšlela že bych si taky šla zaplavat.Není to moc studený?"zeptala se Kora,,ani ne"odpověděla Niki a Kora se zvedla že půjde do vody když v tom jsme slyšely zvoneček a to znamenalo,že nás svolávají.A tak jsme se vydaly k velitelům.

TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat