4

33 5 3
                                    

Ztihli jsme se sotva převlíct a už nás volali na večeři.
Tam jsem spatřila našeho dalšího velitele.Seznámila jsem
se s ním a šla se najíst.Měli jsme řízek s bramborovým salátem.Trochu mi to připomělo vánoce. Když jsme dojedli šli jsme s Korou k Niki do chatky kde jsme hrály hru Super farmář.Je to opravdu zábavná hra.

Když jsme dohrály a vyšli ven,zjistily jsme,že je totální vedro.Šly jsme si pro chlazenou citronádu.Poté jsme šly do vody jelikož bylo vedro.Tam už ale bylo dost lidí a tak jsme šly do lesa jelikož tam byl stín.Potkaly jsme tam Patrika schovaného za stromem.Když jsme se ho zeptaly co dělá uslyšely jsme,,piki piki Patrik!"a tak jsme pochopily co hrají.V dalším kole jsme se přidaly.Schovala jsem se mezi dva keře.Bohužel mě našli jako první a tak jsem pikala.Toma jsem našla za stromem,Eliota za keřem a Davida za kmenem spadlého stromu.Hráli jsme hodinu a pak jsme si přišli zaspívat k ohni Když jsme se unavily šli jsme spát.

V noci jsem se ale probudila a nemohla znova usnout.Šla jsem proto ven a lehla si na mokrou trávu a dívala se na hvězdy když v tom jsem uslyšela ,,co tu děláš?"sedla jsem si s pohleděla na Eliota,,nemohla jsem usnout"odpověděla jsem po pravďe,,ty?",,taky"zasmál se Eliot
,,stává se ti to často?"otázal se,,Ani ne,jen někdy",,aha",,vidíš to krásné nebe?"znovu jsem si lehla a zahleděla jsem se na nebe plné hvězd,,jo je to krása"odpověděl Eliot a lehl si taky.Chvíli jsme tam tak leželi a koukali na nebe když v tom,,jsem už unavený tak dobrou"Eliot se zvedl a odešel,,dobrou"odpověděla jsem a ležela dál.Jenže jsem tam usla.

TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat