1.Kapitola

10 2 2
                                    

Z krásných snů mě vzbudí hlasitý budík který ležel vedle mě.Unaveně ho vypnu a přetočit se na druhý bok a zase usnu.
Po asi tak deseti minutách mě vzbudí hlas mamky který na mě volá z kuchyně.Sice jsem jí vůbec nerozuměla,ale nic no.Asi říkala že mám jít na snídani.
Sedla jsem si na postel a pomalu jsem se rozhlížel po pokoji.Vstala jsem,zabalila jsem se do županu,nazula jsem si svoje huňaté papuče a vyšla jsem si do koupelny.
Pět minut jsem se rozhodovala jestli se vysprchuji nebo ne.Po dalších dvou minutách bádání jsem usoudila že sprchu nepotřebuju.Učesala jsem se a vyčistila jsem si zuby.Pak jsem se přemístila zpátky do pokoje a oblékla jsem si světle modré rifle a k nim fialové zkrácené tričko.
Seběhla jsem dolů za mamkou a dala jsem jí pusu na tvář.Sedla jsem si ke stolu a pustila jsem se do jídla.Když jsem dojedla
poděkovala jsem mámě za skvělou snídani,a do pokoje jsem si zaběhla pro školní tašku.Nahoře jsem si do ní dala telefon a klíčky,dole svačinu a pití.Doběhla jsem rychle do haly a nazula jsem si černé tenisky.
Vyběhla jsem s domu a zamířila jsem ke škole.Kousek od domu jsem uslyšela křik mé nejlepší kamarádky Terky.Zastavila jsem se a otočila směrem k ní,doběhla ke mě celá udýchaná a naštvaně na mě vyštěkla ,,To si jako fakt nemohla zastavit !!?".Podívala jsem se na ni se šibalským usměvem a zakroutila jsem hlavou.
,,Poď,nechci přijít pozdě".Terka se na mě jen naštvaně podívala a vyšla směrem ke škole.Došly jsme k našim skříňkám a vytáhly jsme si učebnice.Podívala jsem se na svůj rozvrh a když jsem zjistila že mám Aj tak jsem málem omdlela,Terka se na mě tázavě podívala a koukala na můj rozvrh.Hned pochopila a s velkým úsměvem na tváři mě poplácal po rameni.Zazvonilo na hodinu a já jsem se pomalu přesunula do učebny.Znuděně jsem se posadila do zadní lavice k oknu a koukala jsem ven.Vtom se rozrazily dveře a v nich stála naše učitelka a za ní ňáký kluk.,,Posaďte se,toto je váš nový spolužák Rayen.Učitelka ho poslala vedle mě protože jinde nebylo místo.,,Ahoj"pozdravil mě mile,,čau".Celou hodinu jsme si povídali o spoustě zajímavých věceh.Zjistila jsem že má psa.Zvonek ukončil hodinu a já se rychle zvedla a vystartovala jsem že třídy.
Doběhla jsem ke skříňce a vytáhla jsem z ní mobil.Koukla jsem kolik je hodin abych stihla všechno co potřebuju.Měla jsem pět minut do začátku matiky.Učebna byla na druhé straně školy takže jsem moc času neměla.Vytáhla jsem si učebnice z matiky a zamířila jsem k učebně.Najednou kolem mě proběhla Terka která běžela ke skříňce.
Zastavila jsem se a počkala jsem na ni.
Došla  ke mně a společně jsme se vydali do třídy.Zbytek školy proběhl jako obvykle.
Po cestě domů mě doběhl Rayen.Poklepal mi na rameno a já jsem se otočila,sundala jsem si sluchátka a podívala jsem se na  něj.,,Kde bydlíš prosím".Jeho otázka mě dost zaskočila.

Můj ŽivotKde žijí příběhy. Začni objevovat