Zvedla jsem se od stolu a odešla jsem na zahradu.Sedla jsem si na lehátko a začla jsem číst.
Mamka přišla na zahradu s pitím a položila ho na malý stůl vedle lehátka.
Podala mi jedno pití a sedla si vedle mě na lehátko.
Ani jsem se jí nepodívala do očí a vzala jsem si pití,poděkovala jsem jí a dál jsem četla.
Mamka šla odkrývat bazén aby se ohřál.,,Mami chceš pomoct ?"
zeptala jsem se mamky a odvrátila jsem oči od knihy.,,To bys byla moc hodná zlato" usmála se na mě mamka.Zvedla jsem se a šla jí pomoct.
Za pár minut táta přišel s Lily a měl sebou i kočárek.Tata mi bez jakéhokoli slova podal kočárek a Lily.
Poprosila jsem mamku aby malou chvilku podržela a já se odešla převléknout.
Vzala jsem si šortky a fialové triko s popisem.K tomu jsem měla bílé tenisky a kolem pasu bílou mikinu.
Vyšla jsem na zahradu a přebrala si Lily a vyšla s ni na ulici.Rozhod
la jsem že to vezmu kolem Rayena a podívám se na budoucí psí maminku.Došla jsem k jeho domu a zazvonila jsem.Po chvilce mi otevřel Rayen a v náruči mél tři malé štěňátka.
,,Betty je měla mít později ale co"
usmál se Rayen a podal mi dvě nádherná štěňata.Byli tak mamlinkaté.Malem jsem se rozbrečela.
Omlouvám se že dlouho nevyšel díl ale neměla jsem moc náladu psát😓tak snad to nevadí.
Jinak moc děkuji za to že to někdo čte😂😍😘❤
ČTEŠ
Můj Život
RandomMůj osobní opravdu ne,je vymyšlený. Hlavní hrdinka se jmenuje Natka a její nejlepší kamarádka se jmenuje Terka.