Terka vešla dovnitř a zula si boty.,,Co to tady tak krásně voní"řekla Terka rychle.
Zasmála jsem se a ukázala jsem na špagety.
Terka zamířila do kuchyně a sedla si na barovou židli u kuchyňského ostrůvku.
Prosebně se na mě podívala a já jen přikývla,vytáhla jsem tři talíře a začla jsem chystat jídlo.Terka se mě zeptala proč chystám tři jídla.,,Máma bude doma asi tak za deset minut tak jí to nachystám rovnou".
Dál jsme nic neříkaly,když jsme dojedli dala jsem talíře do myčky.Sedla jsem si spátky ke stolu za Terkou a zeptala jsem se co budeme dělat.Terka se zamyslela a po chvilce ji napadlo že se budeme bavit o Rayenovi.
Za chvíli se otevřely dveře a v nich stála mamka.V rukou měla dvě tašky,zavřela dveře,zula si boty a vešla do kuchyně.
Pozdravila nás a zeptala se co to tady tak voní.Podala jsem mamce talíř s jídlem a i s Terkou jsem se přesunula do pokoje.V pokoji jsme si povídal.Po ňáké době jsem se podívala na čas a zjistila jsem že je půl osmé.Tak jsm se rozhodla že Terce zatím nachystám postel.Zamířila jsem ke skříni a vytáhla jsem z ní nafukovací matraci.S Terkou jsme ji následně nafoukli a daly jsme na ni peřiny.Dělaly jsme u toho hrozný blbosti takže se nám to protáhlo na půl hodiny.
Bylo osm a mě napadlo že by jsme se mohly koukat na ňáký film(Pardon za tu fotku nešla my odstranit 😂)
Je tady další část je hodně krátká vím ale aspoň něco, moc děkuji těm co čtou tento příběh 😘💜
ČTEŠ
Můj Život
AlteleMůj osobní opravdu ne,je vymyšlený. Hlavní hrdinka se jmenuje Natka a její nejlepší kamarádka se jmenuje Terka.