12.kapitola

2 1 0
                                    

Po pár minutách ticha Rayen řekl že si je mám vzít domů už teď.
Překvapeně jsem se na něj podívala.

Než jsem stačila cokoli říct Rayen mi zavřel před nosem.Nic jsem neřekla a položila štěňata do kočárku vedle Lily.

Místo procházky jsem zamířila i s Lily do zverimexu pro druhý pelíšek.

Jak jsem nakoupila tak jsem šla domů.Odemčela jsem branku na zahradu a vešla jsem dovnitř.

Mamka mi přišla pomoct.Chťela vytáhnout Lily ale místo toho vytáhla malé štěňátko.Lekla se a málem ho pustila.

,,Natálie!"zařvala na mě mamka.
Podala mi štěně vytáhla Lily a naštvaně se na mě podívala.

V půl cesty cesty se na mě otočila a řekla ,,Dvě jsem Teda opravdu necekala".Sklopila  jsem pohled a vytáhla pelíšek a štěňata. 

Odešla jsem do svého pokoje a všechny věci pro pejsky jsem dala na své místo.

Malé pejsky jsem položila na svoji postel a pozorovala jsem je.

Nemohla jsem vymyslet jak se bude menovat holka.Po pár minutách jsem řekla že je to Amy a Akim.

Vzala jsem svůj mobil a vyfotila je na instagram a k tomu napsala
Moje malá zlata Akim a  Amy

,,TaMami mohla bych si s tebou popovídat ?"došla jsem ke shodům a opřela jsem se o vršek zábradlí.

,,jo"řekla mamka otráveně.Sešla jsem pomalu po schodech a sedla jsem si na židli u jídelního stolu.

Mamka se opřela o styl a podívala se na mě.Sklopila jsem pohled ke stolu a začla jsem.

,,Mami,proč ti tolik vadí že mám dva psy ?"řekla jsem smutně a koukla jsem na ni.

,,Já sice vím že je to více starostí ale Já to zvládnu.Mam jednu prosbu."pokračovala jsem.

Mamka mě pořád pozorovala a čekala co že mě vypadne.,,Když budu ve škole mohla by si mi pohlídat Amy a Akima ?"

Dokončila jsem svůj proslov a upřeně pozorovala mamku.,,Ještě si to rozmyslim.Teď jsou týden prázdniny."řekla mamka a odešla pryč.

Byla jsem naštvaná.Ja pro ni udělám první poslední a ona ani není ochotna pohlídat dvě malá štěňata.

Sedla jsem si ke stolu u mě v pokoji a pustila jsem si nahlas písníčky.

Najednou tam hrála píseň s názvem Chmíří pampelišek. 

Tak jo trochu jsem se rozepsala tak snad to nevadí.Snažím se dohnat asi ty 4 měsíce😂😂a pardon za chybi

Můj ŽivotKde žijí příběhy. Začni objevovat