O 2 roky později
Je pondělí a já právě sedím u stolu se svou mladší sestrou a snídáme.
Dneska de poprvé do školky a já,
Amy a Akim deme s ní,protože mamka je v práci a táta na služebce.,,Tak co Lily můžeme už pomalu jít ?"zeptala jsem se ségry s úsměvem.,,Joooooooooo"řekla Lily rychle.
Zasmála jsem se a zvedla jsem se od stolu.,,Amy,Akime ke mě.A ty Lily se di obout."řekla jsem.
Lily se šla obout a já připoutala hafany.A vyrazily jsme směr školka.
Do školy dnes nejdu protože budu s pejsky a Lily.Prvni den ve školce je jen na hodinu takže by ji pak nikdo nemohl hlídat.
Odvedla jsem jí do školky a s pejsky jsem šla do parku který byl hned vedle školky.
Učila jsem Akima triky a Amy si hrála s klacíkem.Bylo to roztomilé
tak jsem si ji vyfotila.Po hodině jsem šla pro Lily a po cestě jsem potkala Rayena.,,Ahoj " mile se na mě usmál Rayen.
,,Ahoj,deš pro Áďu?" zeptala jsem se mile.,,Jo a ty pro.........eeee??"
,,Lily"zasmala jsem se.,,Aha...."zasmál se semnou.Sedly jsme si na lavičku před školkou a čekaly kdy se otevřou dveře.
Kecali jsme o psech a o škole.
Škola!! To ne já mám na zítra úkol.
Jakmile se otevřely ty dveře tak jsem rychle vyzvedla Lily a šly jsme domů.Hned jak jsme došly domů pustila jsem psy a šla dělat úkol.Lily si hrála s plyšáky.
Měla jsem napsat o svému domácím mazlíčkovi. Napsala jsem něco o Amy a pak i o Akimovi.
Jak jsem to měla bylo půl dvanacté a já si nachystala předměty na zítra.
Bylo 12:45 a já šla ohřát oběd co nám máma včera uvařila.
Zavolala jsem na Lily a dala jí jídlo.
ČTEŠ
Můj Život
LosoweMůj osobní opravdu ne,je vymyšlený. Hlavní hrdinka se jmenuje Natka a její nejlepší kamarádka se jmenuje Terka.