8.kapitola

3 2 1
                                    

Odešla jsem z pokoje a šla jsem si pro mobil který jsem nechala v kuchyni.

Vytočila jsem Rayenovo číslo a po chvilce se ozval.,,Ahoj"pozdravila jsem ho.Pozdrav mi oplatil.

,,Už jsem se rozhodla že to bude kluk a bude se jmenovat Akim."zasmála jsem se.,,Co?....Jo....aaaaa" zasmál se.

Povídaly jsme si ještě chvilku a pak jsem to típla.Dala jsem si mobil do kapsy a napadlo mě že půjdu koupit ňáký věci pro 'Akima'.

Vyšla jsem z domu a zamířila jsem do zverimexu.Napadlo mě že zavolám Terce aby šla se mnou.

Domluvily jsem se a já na ni počkala v parku.Za dest minut Terka došla do parku.

Když jsme tam došly a na koupily jsme dostala jsem hlad.Terce taky kručelo v břiše.

Zašly jsme do KFC a najedly jsme se.
Bylo sedm večer a já jsem mířila domů.

Odemčela jsem dveře a uslyšela jsem brek miminka.Koukla jsem do obýváku a uviděla jsem mamku jak ji uspává.

Usmála jsem se a vyběhla jsem k sobě do pokoje.Vzala jsem mobil a projela jsem instagram.

Po ňáké době jsem si udělala hygienu a šla jsem spát.

Bylo šest čtyřicet pět a mě začal pípat budík.Otráveně jsem se zvedla z postele a šla jsem do koupelny.

Oblékla jsem se a sešla jsem do kuchyně.Vzala jsem si jablko a školní tašku,obula jsem se a vyšla jsem do školy.

Hned první hodinu jsem zjistila že jedeme příští týden na lyžák.Budeme se dělit na dvě skupiny:ti co jezdí na lyžích a ty co jezdí na snowboardu.

Další týden:
Táta nesl moje lyže a lyžáky.Já si nesla tašku s věcmi.Došly jsem ke škole a já se rozloučila s tátou.

Dala jsem si věci do autobusu a nastoupila jsem.Sedla jsem si vedle Terky a celou cestu jsme si povídaly.

Když jsme dorazily na místo oznámila nám učitelka kde kdo pokoj.Já byla na pokoji s Terkou,Katkou a Áďou.

,,Ahoj Týno super že jsme spolu na pokoji"přišla za mnou Káťa a usmála se.Úsměv jsem jí oplatila.

Vyrazily jsme s holkama na pokoj a celej zbytek večera jsem prokecaly. Bylo šest večer takže byla večeře.

Večerka byla do desíti takže jsme si povídaly do půl desáté.Pak jsme se nachystaly na spaní a šly jsme spát.

Nemohla jsem usnout.Pořád jsem myslela na 'AKIMA'.Pak jsem konečně usla.

Ráno nás vzbudila učitelka se slovy
:,,dívky notak šup z postele za půl hodiny je snídaně a o půl deváté deme na svah"

Přetočila jsem se na druhý bok a zabrblala jsem.Najednou jsem uslyšela smích.

Posadila jsem se a podívala jsem se kolem sebe.Holky měly záchvat smíchu a to mě donutilo se smát taky.

Když jsme se uklidnily oblékly jsme se a odešly jsme na snídani.

Jak jsme se vrátily na pokoj bylo osm.
Měla jsem půl hodiny na to se nachystat.

Bylo půl deváté a já stála před naším hotelem se svými spolužáky.

Rozdělily jsme se na skupiny a táhly jsme lyžovat.

Tak OK tahle kapitola má něco okolo 500 slov.Takhle dlouhé asi psát nebudu.
Moc díky za přečtení a hlasy 😍

Můj ŽivotKde žijí příběhy. Začni objevovat