9.kaitola

4 1 0
                                    

Po konci lyžáku.

,,Ahoj tati Ahoj mami Ahoj Lily"
usměju se a obejmu mamku.

Zavřela jsem vchodové dveře a táta poklidila moje lyže a lyžáky.Vyšla jsem schody a zamířila jsem do pokoje.

Vybalila jsem si věci a dala jsem je do pračky kterou jsem pak s velkou obtíží zapla.

Když jsem šla z koupelny všimla jsem si dětské postýlky a usmála jsem se.

Odešla jsem do pokoje a lehla jsem si na postel.Koukala jsem do stropu a pak jsem usla.

Vzbudily mě sluneční paprsky a já jsem pomalu otevřela oči.Koukla jsem na hodinky a bylo deset dopoledne.

Vztala jsem z postele a šla jsem se převléct protože jsem usla v oblečení.

Sešla jsem do kuchyně a ucítila jsem míchaná vajíčka.,,Mmmm....mňam"

Sedla jsem si ke stolu a mamka přede mě položila jídlo.Poďekovala jsem a pustila jsem se do jídla.

Mamka odešla do ložnice za Lily.
Pomalu jsem jedla a přemýšlela jsem o Rayenovi.

Nevím proč.Koukala jsem z okna a najednou se ozvala zvonek.Zvedla jsem se od stolu a šla jsem otevřít.

No kdo tam asi byl.,,Ahoj Rayene"
usmála jsem se na něj.,,Ahoj Týno"
úsměv mi oplatil.

,,Jak jsi zjistil kde bydlíme? "koukala jsem na něj dost překvapeně.,,To je teď jedno,štěňata se brzy narodí " usmál se.
Po jeho návštěvě

,,kdo to byl ?" Zeptala se mamka když sešla dolů.,,Můj kamarád"usmála jsem se.

Další díl je tady.😂Děkuji za hlasy a přečtení.😍Napište jestli mám pokračovat nebo to ukončit.😊

Můj ŽivotKde žijí příběhy. Začni objevovat