Zaply jsme si Holky fotbal nehrají.Ten film trval tak dvě hodiny.Po jeho konci bylo deset.
Moje mamka na nás začla volat že by jsme měly jít spát.Protočila jsem oči a poklidila jsem počítač na svoje místo.
Podívala jsem se na Terku ta se jen koukala ven z okna.,,Teri, puč si pyžamo".Přikývla a přesunula se ke skříni.Já měla svoje pyžamo na posteli.Obě jsme se převlékly a vydaly se do kuchyně.
Moje mamka seděla v obýváku a koukala na televizi.Ani se na nás neotočila a začla se ptát:,,Co tady děláte,je půl jedenácté.Máte být zalezlý v posteli a spát.,,Jenom se na ni podivem a zeptám se jí:,,Mami můžeme si vzít chipsi a jít do pokoje."Koukám na mamku prosebně.
,,Ne".Mamka se zvedla, vypla televizi a zamířila do ložnice.Terka se na mě podívala a pomalu se sunula po schodech nahoru.
Sedly jsme si na postel a koukaly jsme do tmy.Pět minut bylo hrobové ticho.
Najednou Terka prohlásila že jde spát.
Přikývla jsem a obě jsme vyrazily do koupelny.Půčila jsem jí kartáček a vyčistily jsme si zuby.Pak jsme zalezly do peřin a povídaly jsme si.Asi po patnácti minutách jsme obě usly.
Ráno jsem se vzbudila a bylo deset.Posadila jsem se na posteli a podívala jsem se na Terku.Zvedla jsem se a šla jsem dolů.Mamka seděla u jídelního stolu četla noviny a pila kávu.,,Dobré ráno mami"sednu si na židli vedle ní.,,Ahoj princezno jak ses vybucala?"
poškádlila mě mamka.,,ale mami!"se smíchem se na ni podívám.Vydala jsem se zpátky do pokoje.Znovu jsem koukla na Terku.Po pohledu na ni jsem se začla strašně smát.
Terka se rychle posadila a překvapeně se na mě podívala.Trocu jsem se uklidnila a ukázala jsem Terce poslintanou madračku.
Obě jsme dostaly záchvat smíchu.Mamka rychle přiběhla do pokoje a vyděšeně nás pozorovala.
Pardon že je po dlouhé době další část ale neměla jsem náladu psát.Skusým nový styl psaní tak snad se líbý.😍
Dále bych ráda oznámila že dále nebudu pokračovat v knize Slzaholik.
ČTEŠ
Můj Život
RandomMůj osobní opravdu ne,je vymyšlený. Hlavní hrdinka se jmenuje Natka a její nejlepší kamarádka se jmenuje Terka.