10.Kapitola

3 1 1
                                    

Sedla jsem si na sedačku a zapla jsem televizi.Začal můj oblíbený seriál.

Po jeho konci jsem odešla do pokoje a napadlo mě že si udělám něco do školy.

Po hodině jsem to měla hotové.
Koukla jsem do diáře.V pondělí máme psát test z angličtiny.No super.

Dostala jsem hlad a byl zrovna  čas oběda.Máma stála u plotny a vařila.
Nevím co,ale krásně to vonělo.

Máma mi dala na stůl polévku a já  začla jíst.Bylo to moc dobré.Obecně jako vždycky.

Když jsem dojedla poděkovala jsem a odešla jsem do pokoje.Mamka na mě ještě zavolala že druhé bude za chvíli.

Sedla jsem si na postel a znovu jsem se podívala na tu brigádu.Miluju zvířata takže jsem jim napsala že mám zájem pomáhat.

Najednou mi začal zvonit mobil.
Volala mi Terka,zase.Volá mi dost často.

Usmála jsem se a vzala jsem to.,,Ahoj Teri,co se děje"zeptala jsem se.,,Jenom chci pokecat"zasmál se Terka.

Tak jsme prokecaly asi hodinu.
Máma na mě za tu dobu volala asi třikrát že mám jít na jídlo.

Najedla jsem se a zase jsem šla do pokoje.Lehla jsem si na postel a koukala jsem do stropu.

Najednou mi zapípal počítač a oběvil se mi nový e-mail.Hned jsem se sedla a začla jsem číst.

Přijmuly moji žádost o brigádu.
Seběhla jsem dolů a vytáhla jsem že skříně chipsi.

Máma se na mě nechápavě podívala a já se pořád usmívala jako sluníčko a koukala jsem na mamku.

,,Co se stalo zlato"koukala na mě.,,Já mám brigádu " pořád jsem se usmívala.

,,To je skvělý a co tam budeš dělat?"
Zeptala se.,,budu se starat o zvířata a pomáhat paní doktorce " usmála jsem se ještě více.

Máma se usmála a dál se koukala na televizi.Napadlo mě že se půjdu kouknout na Lily.

Bylo mi sice jasný že asi spí ale to my bylo jedno.Došla jsem k její postýlce když se zrovna vzbudila.

,,Ahoj Lilynko"usmála jsem se na ni.
Zžvatlala a já jsem jí vyndala z postýlky.

,,Ty ses počůrala ?"zeptám se jí se smíchem . Zamířila jsem do ložnice rodičů a položila jsem Lily na přebalovací podložku.

Přebalila jsem ji a šla jsem s ní do obýváku. Sedla jsem si na sedačku a začla jsem se s ní mazlit.

Mamka si sedla vedle mě a a usmívala  se.Podala jsem jí Lily a odešla jsem do pokoje.

Zvedla jsem svůj telefon a vytočila jsem Rayenovo číslo.Jakmile mi to vzal uslyšela jsem smích.

:,,Ahoj,co se ti stalo ?"pobaveně jsem se zeptala.
Rayen:,,Ahoj,je u mě kámoš a řekl mi vtip.Co potřebuješ?"řekl už trochu v klidu.
J:,,Rozhodla jsem se že chci dva psy."
R: ,,Dobře, t učím holku a kluka."
J:,,Jo uhodl jsi správně" zasmála jsem se.
R:Tak ahoj
J:Ahoj

Ukončila jsem hovor a sedla jsem si na postel.Z nočního stolku jsem si vzala knihu a začla jsem číst.

Najednou mi na mobilu zapípalao upozornění.Koukla jsem na mobil a přečetla jsem nahlas,,Mel bude mýt narozky za měsíc musím koupit dárek".

Usmála jsem se a dál jsem četla.

Další díl je tady 😂moc děkuji za přečtení😍

 

 

Můj ŽivotKde žijí příběhy. Začni objevovat