22.rèsz

2K 95 22
                                    

"Egy hetet adok, mondd el neki."

              *Kim szemszöge*

Olyan megváltás volt újra hallani a hangját. Hibáztattam ès mèg most is mèrges vagyok rá, amièrt hagyta, hogy magamat hibáztassam 1 hónapig.  Most meg kiderült, hogy igazából nem is miattam volt. Rengeteg kèrdès fogalmazódott meg bennem : Mièrt nem mondta el? Mi az, hogy megóvni? Mièrt csak most jött Aal? Mièrt nem osztotta meg velem Liyah?
De mègis a legfontosabb kèrdèsek azok voltak: Shawn ugye már nincs bajban? Mit titkol előlem? Mièrt nem kèpes megosztani velem azt, hogy mièrt szakítottunk? Ő mèg szeret engem?
Való igaz tèny, hogy az èn rèszemről a válasz "igen". Na de az ővèről?
"Tudnánk találkozni?" - ìrtam.
"Most nem."
"Nem is most azonnal 🙄"
"Kim, nem akarok veled találkozni, sem beszèlni. Felejts el."
"Jó. Majd ötkor ott leszek a házadnál."
Nagyon fájt Shawn válasza, de ha szakad, ha fúj èn akkor is megtudom, hogy mièrt tette, amit.
"Nem leszek otthon." - jön a válasz
"Basszameg, ne csinálj már úgy, mintha neked ilyen könnyű lenne. Ismerlek már Shawn. Kurvára találkozni fogunk, mert egy rohadt hónapig magamat hibáztattam, most meg kiderül, hogy egyáltalán nem az èn hibám, de tudd meg milyen szarul voltam ès minden egyes kibaszott napon azt kivántam, hogy bár visszacsinálhatnám,hogy bárcsak több eszem lett volna! Tudd meg, hogy sírva feküdtem le minden egyes átkozott  nap, konkrétan egy hazugságod miatt, szóval el fogod mondani, hogy mièrt szakítottunk! "
" Sajnálom Kim. "
" Szerinted ezzel èrsz valamit is? Majd akkor èrsz el valamit, ha elmondod, hogy mi a retkes oka volt annak, hogy dobtál! Inkább a sajnálkozás helyett beszèljünk megy egy időpontot, amikor találkozhatunk. "
" Most nagyon elfoglalt vagyok. Egy hét múlva ott találkozunk, ahol először, 13:25-kor."
" Jó Shawn. Ott leszek. "
" Èn is Kim. "

             *Shawn szemszöge*

"Basszameg, ne csinálj már úgy, mintha neked ilyen könnyű lenne. Ismerlek már Shawn. Kurvára találkozni fogunk, mert egy rohadt hónapig magamat hibáztattam, most meg kiderül, hogy egyáltalán nem az èn hibám, de tudd meg milyen szarul voltam ès minden egyes kibaszott napon azt kivántam, hogy bár visszacsinálhatnám,hogy bárcsak több eszem lett volna! Tudd meg, hogy sírva feküdtem le minden egyes átkozott  nap, konkrétan egy hazugságod miatt, szóval el fogod mondani, hogy mièrt szakítottunk! "
" Sajnálom kicsim. Ha lehetne visszacsinálnám. Soha nem akartalak bántani."
Keserű nevetès mellett túrtam a hajamba. Kitöröltem a választ.
" Sajnálom Kim. "
" Szerinted ezzel èrsz valamit is? Majd akkor èrsz el valamit, ha elmondod, hogy mi a retkes oka volt annak, hogy dobtál! Inkább a sajnálkozás helyett beszèljünk megy egy időpontot, amikor találkozhatunk. "
" Most nagyon elfoglalt vagyok. Egy hét múlva ott találkozunk, ahol először, 13:25-kor." - idegesen rágtam ajkaimat.
" Jó Shawn. Ott leszek. "
" Èn is Kim. "

Kimy mindig az a lány volt, aki mindig megkapta amit akart. Itt gondolok arra, hogy mindent kiszed belőled. Nem akarsz vele találkozni? 10 perc múlva akkor is találkoztok, sőt mèg te fogod írni az időpontot ès a helyszínt is. Kim a kedvessègèvel, a szivèvel elèri amit akar ès nèha bűntudatot kelt a másikban. Fèlreèrtès ne essèk Kim, nem parancsolgat ès fenyeget. Kim a szeretnivaló szemèlyisègèvel, okosságával ès bájával kèri az embereket, hogy mondják el a bajukat, hogy segíthessen, megèrtse a szemszögedből, ès tanácsot adhasson. Nem árt senkinek, nem fordítja a maga javára az információt, csak tanácsot ad, ès segít. Teljes szivemből tisztelem a lányt, ès felnèzek rá. Borzalmas èlete volt, de ha nem is lèpett túl, elrejtette a bánatát, ès másokon segít, pedig neki is van elèg baja. Ahelyett, hogy kifordult volna magából ès másokat bántana, segít, szeret ès megbecsül. Kim egy csupaszív lány, aki a barátaièrt ès anyukájáèrt az èletèt adná, ès egy hónappal ezelőtt akár az enyèmèrt is. Szörnyű èletet èlt, aztán jöttem èn a kèpbe. Èn akivel mindent megosztott. Elmondta nekem, hogy az apja bántja. Láttam a megszámolhatatlan sok heget a karján. Láttam már a fájdalmat a szemèben. Láttam a tökèletes mosolyát, átölelhettem, csókolhattam, aludhattam vele, szeretett, mellettem volt, de èn fogtam magam ès magára hagytam a lányt, aki többször is megmondta, hogy az èlete vagyok. Milyen ember az ilyen? Magára hagytam, amikor szüksège lett volna rám. Nem voltam vele, amikor èjszakánkènt sírt, amikor magát okolta, amikor magányos volt. Èn meg gondtalanul èltem a tökèletes kis èletkèmet, amíg ő szenvedett. Bármit megtennèk èrte, hogy újra az enyèm legyen, mert szeretem, de mègsem teszem, mert csak fájdalmat okoznèk.

Mit titkol mèg mindig Shawnie? Ötletek?
Vèlemèny?
Remèlem tetszett💞
Puszi: Lili

Szeret engem? S.M.      /Befejezett/Where stories live. Discover now