-Mit tegyek, hogy elmondd?
-Csókolj meg. - feleli kapásból.
-Tènyleg?
Helyesel.
Közel megyek hozzá.
Mind a ketten kapkodjuk a levegőt.
1 centi nincs a kèt száj között.
Hozzáèrintettem ajkaimat az övèhez, mire egy jóleső morgás hagyja el a száját. Elhúzodom. Megfogom az állát, majd a fülèhez hajolok.
-Mit titkolsz èdes?*Shawn szemszöge*
Mèrges vagyok. Nagyon. Itt volt az ajkaimon az övèi, ès elhúzodik?! Pedig ha tudná, ez minden álmom! Kissè erőszakosan megragadom a derekát ès megcsókolom.
Óvatosan ő is így tesz. Kezèt belevezeti a hajamba. Meghúzza pár tincsemet. El is felejtettem, hogy ez mennyire jó èrzès. Felnyögök. Levegtőt kapkodva vállunk el egymástól. Ha tudná, hogy mennyire, de mennyire kikèszít.
-Shawn...
-Mondanám hogy sajnálom, de nem. Rohadtul hiányoztál. Hiányzott a hangod, a nevetèsed, a mosolyod, az èrintèsed, a csókod, a gyönyörű szemeid,a kezed, a lènyed. Mindened. - nèzek az igèző szempárba.
-Shawn. - remeg meg a hangja. - Ha elmondod mièrt szakítottunk, úrja kezdem veled. Az nem csak neked lenne jó, nem csak te vágysz rám, hanem fordítva is. De ha nem mondod el, sajnálom.
-Kim, nem kèrheted ezt.
-Mègis megteszem.
-Nem kèrheted, hogy válasszak a között, hogy elmondjam, bántsanak ès elvegyenek tőlem, vagy te magad küldesz el!
-Szeretlek Shawn. De ha nem mondod el, akkor ennyi volt.
-Szeretlek Kim. Nagyon. De akkor se kèrhetsz ilyet.
-Akkor...Szia.
-Nem megyek el. - nagyot
nyelek. - Elmondom mi az oka. Zárd be az ajtót. Csukd be az ablakokat, mindent.
-Ööö, okè.-Na, elmondod?
-Csukd be a szobának az ajtaját is.
-De minek? Nincs itt senki. - von kèrdőre.
-Csak tegyèl így.
Megteszi amit kèrtem.
-Okè, ülj le.
-Shawn, kezdesz megijeszteni.***Egy hónappal ezelőtt***
-Mit akarsz? - kèrdezem az ajtóban álló szemèlytől.
-Itthon van Kim?
-Nincs. De mièrt is?
-Akkor jó. - vállal le, ès beljebb jön a házba.
-Mi a francot akarsz?
-Szakítani fogsz Kimmel.
-Azt nèzheti. - röhögök fel.
-Fogom is, ne aggódj.
-Ha jó a kèpzelete, akkor mindenkèpp. Szeretem Kimet. Semmi pènzèrt nem szakítok vele.
-Te akartad. - vonja meg a vállát. - Ezt nèzd akkor meg. - nyújta a telefonját.
-Mi ez?
-Nèzd meg.
A telefonja a galériába volt belèpe. A videón, mèg elinditás előtt, a házunk volt látható.
-Mendes, azt hiszed megvèdheted a lányt? Nèzd meg ezt a kis videócskát, ès meglátjuk mi lesz a vèlemènyed. - hangzott a hangja a videóból.
Èrtetlenül tekintettem fel.
-Most jön a jó rèsz, figyeld! - nèzett rám kajánul.
A következő kèpkockák a sokk hatását èrtèk el.
-Na drága Mendes, amint látod, itt vagyok a házatoknál. Remèlem nem esik baja szived választottjának! - a videón az elhangzottak volt látható.
Ahogy Kim èpp filmet nèzett. De a legijesztőbb az volt, hogy a felvètel nem kintről, hanem bentről játszodott. Bent volt a lakásunkban.
-Hmm, a híres Kimberly ès Shawn èpp a vattacukorèrt állnak sorban, hát nem èdes?
Valóban,èpp vattacukrot vettünk Kimmel, önfeledten nevetve, nem is sejtve, hogy követnek.
-Hoppácska, Mendesnè ès Mendes kicsit túlfűtött hangulatban van.
Kirázott a hideg. A videó szerint, a kamerás a rèsnyire kinyitott ajtó előtt állt. Vègig ott állt, ès figyelt bennünket. Videózott.
-Most hallottam, hogy egèsz hètvègèn egyedül lesz Kimberly, ugye nem akarod, hogy bántodása essen?
Remegtem az idegtől ès a fèlelemtől. Ez az ember egy pszichopata. Ha pedig belegondolok, hogy Kim vele.. Hogy Kim vele... Az istenit!
-Ne merèszeld bántani! - megyek neki.
-Hohoho, csillapodj. Szakíts vele ès a haja szála sem fog görbülni.
-Rohadj meg!
-Majd, ráèrek. Szakíts vele.
Levert a víz.
-Mit... - nagyot nyeltem. - Mit mondjak neki?
-Kijövünk mi egymással, meglátod! - veregetett vállon.
-Ne èrj hozzám! - tántorodtam hátra.
Csillogott a szeme. Tudta, hogy elèrte a hatást, amit akart. Ő állt fölènyben.
-Mondd neki, hogy csalódtál benne. Hogy a bulin törtèntek miatt van ez az egèsz.
-Buli?
-Igen nagyfiú, ott is jelen voltam. Valljuk be azèrt, hogy nem volt egy rossz látvány. - kacsintott rám.
Felment bennem a pumpa.
-Hogy merèszeled?! - kiáltok rá, ès durván a falnak lökve őt, torkára a kezeimet szorítom.-A saját tulajdon lànyodról beszèlsz, te fèreg!
-Valóban, de a szemem az mèg jó.
-Te faszkalap...
-Na elèg legyen.-szólal meg egy hang, a következő pillanatban, pedig a fejemnèl kattant valami. Egy kisebb fegyvert biztosítottak ki, majd szegeztèk a fejemnek. Nem csak a szó, de mèg a levegő is bennem ragadt.
-Engedd el. - szólalt meg az ismeretlen.
Így teszek.
-Megmondod neki, hogy undorodsz tőle. Hogy az ő hibája. Majd fogod magad, odaadod neki a házad, mondván nem küldöd vissza az apjához, ès elmèsz New Yorkba.
-A faszt megyek!
-Meg is kínozzuk? - nèz a mögöttem álló fickóra.
-Menj a pokolba. - sziszegem.
-Jó. Megegyeztünk?
-Csezd meg!
-Ezt igennek veszem.*********
Kim könnyáztatta arcal nèzett rám, a következő pillanatban pedig a keze az arcomon csattant.
---------------------------------------------------
Naaaaa?
Számítottatok erre? 😀
Remèlem tetszett 💞
Vèlemènyekre meg nagyon kíváncsi vagyok. 💞
Puszi:Lili
YOU ARE READING
Szeret engem? S.M. /Befejezett/
Fanfiction-Te vagy az èletem. - suttogom kètsègbeesetten. -Nèha el kell engednünk azt akit szeretünk. Hogy neki jó legyen. Tegyèl te is igy Kim. - fordít hátat nekem. 2019.jan.7 #1- shawn🥇 2019.márc.11 #1- shawnmendes🥇 2019.márc.11 #1 - szomorú🥇