~Mèg a hold, se a csillagok nem tudták bearanyozni az êjszakát. ~
Azt èreztem mindjárt megvakulok. Az illető a szemembe világított. Pislogtam párat, hogy a szemem megszokja a hirtelen jött fènyt.
-Shawn? - kèrdezem.
-Kicsim. - rázza a fejèt aggódóan.
-Ki volt itt? -nèzek körbe ijedten.
-Èn voltam. De annyira megijedtèl, ès eluralkodott rajtad a pánik, hogy nem ismerted fel a hangom. Jól vagy?
-Igen, jól.
-Kèszen állsz a meglepetèsre?
-Igen. - mosolygok.
-Csukd be a szemed.
-Megigèred, hogy nem hagysz magamra?
-Meg. - csókol meg.
Kezeit az enyèmre kulcsolva indulunk el. A lágy szellőtől, kipirosodott arcal hallom meg az ajtó nyikorgásàt. Egy helyisègben vagyunk.
Shawn megpuszilta a nyakamat, majd óvatosan levette a kezèt szemeimről. Mielőtt mèg bármit is láthattam volna, hogy megszokja a szemem a sötètet, már kapcsolták fel a lámpát.
-Meglepetès! - üvöltöttèk nagyobb híressègek.
Felfedeztem az arcok között Ariana Grande-t, Selena Gomez-t, Ed-et, Camila-t ès egy menedzser szemèben Andrew-t.
Okè, összegezzük. Mivel nem igazán vannak barátaim, Shawn az ő közelebbi/távolabbi barátait hívta àt.
-Ez most komoly? - nèzek rá hitetlenkedve.
-Boldog szülinapot!
Mi? Szülinap? Nekem?
-Nem ma van a szülinapom.
-Tudom, de jövő héten koncertem lesz. - nèz rám szomorúan.
-Köszönöm. - vigyorgok.
-Ugyan baba. - kacsint ès ajkait az enyèmre helyezi.
Belemosolygok a csókunkba.
A cselekedetèt tapsvihar követi.
-Kèszen állsz szivi? - mosolyog rám Ariana.
-Mire is? - nevetek zavartan.
Mielőtt mèg mondana valamit, a nappaliba húz - pár pillanatig, amíg láthattam, szèpen fel volt díszítve - s táncolni kezd.
Mikor feltennèm a kèrdèst, hogy mègis mit csinál, a srácok bekapcsolják a zenèt.
-Nem táncolsz èdes? - ölel át hátulról Shawn.
-Nem. - mondom zavartan.
-Mièrt? - duruzsolja a fülembe.
A többiek kièlvezik azt, hogy ingyen pia, előszeretettel fogyasztják.
-Majd èn megtáncoltatlak. - közli. - Ed, kapcsolj valami lassú számot!
-Shawn! - kiáltom, amikor a fiú megpörget.
-Lazulj kicsim. Ez a te napod.
Shawn igazán kitett magáèrt. 30 percen keresztül csak táncoltunk.
-Okè, igèrd meg, hogy vigyázol rám!
-Vigyázok rád, de mire kèszülsz? - nèz rám èrtetlenül.
A konyhába mentem ès Edet, akit ott találtam, megkèrtem, töltsön valami erőset.
-Biztos vagy benne?
-Csak egyszer vagyok tizennyolc.
-Ott a pont. Mit lehet tudni rólad?
-Hát, szeretem a hangját,- intek a fejemmel Shawnra - a szemèt, a haját, ès azt hiszem, hogy talán ő lehet az igazi.
-Ez mind szèp ès jó. De rólad kèrdeztem.
-Ohh, igen, ne haragudj. Szeretem anyukámat, az állatokat...
-Apukáddal mi van?
Átveszem a felèm nyújtott italt ès lehúzom. Fintorgok.
-Na igen. Apu mèg kiskoromban elhagyta anyut. Èn meg összeteszem a kèt kezem, hogy ellóghatok pár órára, amióta megint itt van.
-Nem lehetett egyszerű.
-Nem volt a legjobb, hogy nem volt ott amikor ovis lettem, amikor elestem, hogy gyógypuszit adjon, nem volt ott az első napomon a suliban. Nem volt ott amikor csúfoltak. Nem volt ott, amikor magányosnak èreztem magam. Nem volt ott az első barátomnál. Nem volt ott az első szakításomnál. Tudod mennyire fájt nap mint nap azt látni, hogy más gyerekeknek az apjuk ott van mellettük ès támogatja őket? Èn meg csak ott álltam ès szomorú voltam, amièrt nekem ebből nem jutott.
Az elejèn - vettem el mèg egy pohár alkoholt. - anyura voltam dühös. Kicsikènt azt hittem, hogy anyu miatt nincs itt apa. Sok mindent a fejèhez vágtam akkoriban. 13 voltam, amikor apa többször is nálunk volt, ès vert, aminek nem tudtam az okát. 15 voltam, amikor anya elmondta, hogy 1 èves koromig ott volt velem, ès vigyázott rám. De a bátyám halálával megváltozott. Volt olyan sokszor, hogy csak úgy betoppant ès megvert. Idővel rájöttem, hogy mennyire erős egy nő. Tűrte azt, amikor a fejèhez vágtam, hogy minden miatta van, hogy aput akarom. Csendben tűrte ès próbált megnyugtatni. Kèt műszakban dolgozott, hogy el tudjon tartani. Ott volt minden fontos pillanatomnál. Elviselte a hisztieimet. Ott volt mindig, ès hálát adok az ègnek, mert anyu tudta pótolni apát. Jobb volt mint kèt szülő. Egy kèsz csoda, ès boldog vagyok, hogy èn kaptam őt. Viszont 1 ève visszajött hivatalosan apa. Azt mondta, megváltozott. - Hát nagyon nem, mondtam magamban. - De anya szereti őt. Szóval, remèlem anyuval jól bánik.
-Wow. Azt hiszem, meg tudom èrteni, hogy mièrt tèged választott. - utal Shawnra.
-Köszönöm. Hát èn nem így vagyok vele, de jól esik, hogy te így gondolod.
-Pedig elhiheted. Shawnnak, mint jó barátomnak, csak is a legjobbat kívántam. Azt akartam, hogy ne egy ribanc nyerje el a szivèt, aki fűvel - fával csalja, aki csak a pènzère hajt. Tessèk, megèrte. Mert itt vagy te, egy normális lány, aki tènyleg szereti őt. Szóval az ő nevèben is köszönöm. Mert jobbat nem is kivánhatnèk neki.
-Ohh de aranyos vagy, megpróbálom minnèl boldogabbá tenni. - ölelem meg.
-Szerintem azzal már meg vagy. - ölel vissza.
-Adsz mèg egy kis alkoholt? - mosolygok rá.
-Mennyire akarsz rèszeg lenni?
-Hát figyelj, tizennyolc vagyok, kièlvezem.
-Azt látom. - nevet fel.
Hátat fordítottam Ednek, s Shawnt nèztem, ahogy Selenával táncol.
-Felkèrhetem egy táncra? - hajol meg a fiú.
Bólintottam.
A zene ellenère - ami őrült hangos ès gyors volt - mi nem alkalmazkodtunk a ritmushoz, hanem szèp lassan szinte egy helyben öleltük egymást.
-Te is megèrdemled a boldogságot. Ismerve őt, pedig boldoggá tesz majd.
-Már boldog vagyok. Azóta, amióta az èletembe van, ha nem is állandóan, de boldog vagyok. Ugyan kèt ève csak mint kanadai ènekes ismertem, de a hangja már a mennybe repített.
-Nem az volt az igazi menny. - jön hátulról. - Elkèrhetem?
Ed csak elenged ès átad Shawnnak.
-Akkor mi az igazi menny?
-Majd megmutatom. - kacsint.
-Mire gondoljak?
-Legyen egy kicsit perverz fantáziád.
-Na arra várhatsz! - csapom meg a vállát.
-Várok rád kicsim, egy èleten át. - suttogja ajkaimra.
-Mi lesz?
-Mi legyen?
-Csókólj már meg, az istenit!
-Nyugi baba, ez - mutat az ajkaira - ès ez - mutat a testère - csak a tièd.
-Okè,akkor kipróbálhatom az ajkaid?
-Bármikor. - feleli, ès vègre megcsókol.
-Gyerekek, ott van nektek a holnap, lennètek szívesek, ès buliznátok velünk, ahelyett, hogy enyelegtek?
-Ez a lány itt csábítóbb - feleli a fiú.
-Aha, majd holnap is lehet csábító, gyertek szórakozni.
Sel ès Ari elrángatta Shawnt a közelemből, míg èn Ed ès Andrew társaságát èlveztem.
ČTEŠ
Szeret engem? S.M. /Befejezett/
Fanfikce-Te vagy az èletem. - suttogom kètsègbeesetten. -Nèha el kell engednünk azt akit szeretünk. Hogy neki jó legyen. Tegyèl te is igy Kim. - fordít hátat nekem. 2019.jan.7 #1- shawn🥇 2019.márc.11 #1- shawnmendes🥇 2019.márc.11 #1 - szomorú🥇