Nagy unalmamban elkezdtem az American horror storyt. Be kell valljam, nem bántam meg. A negyedik rèszbe kezdtem bele, mikor csöngettek.
Ajtót nyitottam.
Nem állt senki az ajtóban. Szemöldökömet ráncolva nèztem körbe, majd a földre. Elkèpedtem a látványtól. Nem ember az ilyen.Mèrgesen lèptem ki a házból, ès nèztem körül alaposabban, de nem láttam senkit. Óvatosan vettem fel a földről, majd vittem be. Pár perc múlva sírva èbredt. Az ismeretlen kisbaba bizonyára èhes volt. Hála az ègnek, valamilyen oknál fogva, volt a házban cumisüveg, abban melegítettem a kicsinek tejet. Miközben azt itta, megnèztem, hogy nem-e esett baja. Megnyugodtam, amikor semmi sèrülèst nem fedeztem fel.
Mèg álmos volt a drága, de èn levetkőztettem, ès megfürdettem.
-Ne aggódj èdesem, jó kezekben vagy. - simítottam ki egy tincset az arcából.Mi lenne, ha megtartanám?
Na de akkor a fotózás?
Mi legyen?
Rátèrünk kèsőbb.
-Szia Kim.
-Szia Shawn, bocsi hogy nem vettem fel, dolgom volt. Mièrt hívtál?
-Ráèrsz ma?
-Öö, mi?
-Mármint nekem ma jó. Persze a holnap is megfelel.
-Ne haragudj Shawn, nem jó. Lehet, hogy a holnap sem...
-Hogyhogy?
-Nos törtènt valami.. Felfoghatatlan.
-Mi?
A kislány sírni kezdett.
-Ki van ott?
-Nos ő, a lányom.
Elhatároztam, hogy örökbefogadom.
-A..mid?
-A kislànyom. Ha nem haragszol, akkor mennèk, mert felèbredt. Legyen szèp napod. Szia.
-Ööö, szia.
*Shawn szemszöge*
A telefont szorongatva az ujjaim elfehèredtek. A kislánya? Az azt jelenti, hogy mielőtt összejöttünk már terhes volt. De az lehetetlen. Nem látszott rajta. Kicsit sem. Az apa? Elhagyta? Most van.. Egy sráctól, egy lánya.... 18 èvesen?
Hitetlenkedve ültem le az ágyra ès a semmibe bámultam.-Halooo, Shawn!
Èrzelemmentesen nèztem fel.
-Mi történt? - kèrdezem.
-5 perce itt üvöltözök! Mi törtènt, mire vagy kiakadva?
-Semmire, csak elbambultam. - rázom meg a fejem.
-Ha törtènt valami, ès tudok segí...
-Nem törtènt semmi Hailey, de azèrt köszönöm.
-Bármi van, szólj! - nèz mèlyen a szemembe.
-Persze, kösz. Hali.-Azt mondta magát hibáztatta egèsz vègig. Lehet, hogy nem is, csak sajnáltatni akarta magát ès közben a pasijával volt!A gyermeke apjával! - nevetek.
-Nem hiszem, hogy hazudott.
-Mièrt nem mondta el, hogy anya lesz? - röhögök. - Mièrt nem? Jaaah, èn nem fogadtam volna el! Mit tett volna, ha akkor nem szakítok vele? Elmegy a kórházba szülni, mondván elmegy az anyukájához, majd hazajön egy gyerekkel, hogy "úgy gondoltam befogadom", vagy mi a lószar?
-Shawn...
-Becsapott! Ki tudja, lehet, hogy mialatt együtt voltunk, azalatt is a hapsival volt!
-Shawn, Kimről beszèlsz.
-Na, ne tènyleg?
-Shawn, Kim egy èrtett lány...
-Èrett, okos, könnyen tőrbe csalja a palikat!
-Ezt majd máskèpp gondolod majd holnap józanon.
-Lehet, hogy amúgy nem is tudott a babáról, csak össze-vissza kufircolt mindenkivel, aztán jöttem èn, akinek van pènze! - a röhögèstől könnyek csordulnak ki szemeimből.
-Inkább kèrdezz rá.
-Jó, feltètlen, hoznál mèg egy pohárral?
-Nem lesz elèg már?
-Ohh, nem.
-Jó. - veszi el a poharakat.
Andrew elmegy, majd neki igazat adva, tènyleg meg kell kèrdeznem.-Sziaaaaa.
-Shawn, rèszeg vagy?
-Hallod èdes, tudok ám mindent!
-Ö, mit is?
-Ohh, te kis huncut, tudom hogy mindenkivel összefekszel! Èn is csak a pènzèrt kellettem. - kuncogok.
-Te most lekurváztál?
-Ohh bèbi, nem csak lekurváztalak, az vagy.
-Rohadj meg.
-Köszi cica.-Kit hívtál fel? - jön vissza a fèrfi.
-Ahogy mondtad, Kimmel beszèltem.
-Te seggfej, mit mondtál neki?
-Az igazaat. Nah gyere táncoljuuunk!
-Te megörűltèl! - mèlyet sóhajtva húzott ki a szórakozóhelyről. - Kösd be magad.
-Nem vagyok èn cipőfüző, hogy betudjam azt kötni. - csapkodok a hasamat fogva.
-Èdes istenem. - motyogta.
-Az csak èn lehetek! - kacsintok.
-Shawn állj már le!
-De nem is áll fel!
-Nem is fog többet, ha nem fogod be! - csattan fel.
-Ohhh, az azt jelenti, hogy közelebb jösz? Csak mert így is lelankad a kèpedtől. - húzom el a szàm.
Kínosan felnevet.
-Nem tudom, hogy bírnak tèged a nők.
-Ugyan, csak nèzz rám! Jól nèzek ki. Ráadásul, vicces vagyok, kedves, cuki...
-Meg kanos állat.
-Egy kicsit csak. - mosolygok.
Èszre se vettem, hogy megálltunk, ès Andrew sem volt a kocsiban.
-Ezt idd meg. - száll be.
A vizet felèm nyújtja. Elfogadom.
-Szálj ki.
-Mi?
A fiú kirángat a kocsiból.
Hideg van. Nagyon. Fázok.
-Te fasz, mièrt kellett?
-Megèrdemelted.
-Ohh tudom, mire megy ki a játèk!
-Mire? - nèz rám unottan.
Lekapom a pólómat.
-Ezt - mutatok a felsőtestemre. - akartad megcsodálni.
-Igen, ez volt minden vágyam. Na ülj be.
-Jól nèzd meg, nem lesz több alkalmad! - kacsintok rá.
-Eleget láttam. - ül be.
Kicsit dülöngèlve, de èn is így teszek.Reggel van. Kell gyógyszer. Mi ez a finom illat? A kezemnèl, ez mi?
Kinyitom szemeimet, mit ellep a hajzuhatag. A kezem a lány derekán, èrzem a puha, finom bőrèt. A szivverèsem gyorsul. Egy alsóban vagyok. Az jelenthet valamit? Ugye nem törtènt semmi? A lány meztelen? Nem, csak felcsúszott a pizsamája. Istenem add, hogy nem feküdtünk le. Azt soha nem bocsátanám meg magamnak. Soha.Siettem, ahogy tudtam😂💞 Remèlem tetszik💞
Puszi: Lili
STAI LEGGENDO
Szeret engem? S.M. /Befejezett/
Fanfiction-Te vagy az èletem. - suttogom kètsègbeesetten. -Nèha el kell engednünk azt akit szeretünk. Hogy neki jó legyen. Tegyèl te is igy Kim. - fordít hátat nekem. 2019.jan.7 #1- shawn🥇 2019.márc.11 #1- shawnmendes🥇 2019.márc.11 #1 - szomorú🥇