2

17.6K 309 53
                                    

Jimin
Squat'ımı yapmaya başladığımda bir çift gözün bana doğru çevirildiğini hissettim.
Elimdeki küçük ağırlıklar eşliğinde eğilip kalkarken gözlerinin de benimle beraber aşağıya inip çıktığını 6. hissim sayesinde hissedebiliyordum.
Fazla uzun sürmeden arkadan gelen bir bedenin yanımda durduğunu hissettim.

"Şey merhaba"

Kafamı yana çevirip gelene baktım.
Ahh aman tanrım bu o çocuktu. Ama hemen kendimi küçük düşürmeyecektim ben elde edilmesi zor bir varlığım.
Ünlü porno yıldızı olan KİM Seokjin'in kardeşiyim.
Benimle göz teması kurmak için eğilip kalkmaya başladığında gerçekten gülmemek için kendimi zor tuttum.

"Şey ordamısın? Yavaş olsana yaptığın şey konusunda deneyimim yok düşeceğim."

Ayakta durdum ve kafamı yukarıya kaldırarak bıkkın bir bakış attım.

"Bir sorun mu var?"

Gülümsedi ve saçlarını karıştırdı. O kadar tatlı görünüyordu ki üzerine atlayasım vardı.

"Şey ben az öteden gördü-"

Lafını bölmemle şaşkınlığı bir olmuştu.

"Evet benimle tanışmak istiyorsun. Başka?"

Kafasını eğdi.

"Ben rahatsız ettim seni sanırım. Üzgünüm"

"Beni rahatsız ediyorsun diye bir şey söylemedim. Tabiki de tanışabiliriz"

Elimdeki ağırlıkları yere bıraktım ve elimi uzattım.

"Ben PARK Jimin"

Gülümsedi ve elimi sıktı.

"Bende JEON Jungkook"

Elini bıraktım, göğüslerimin hizasında ellerimi birleştirdim.

"Memnun oldum Jungkook, burada yenisiniz değil mi?"

Kafasını hızlıca salladı.

"Evet buraya yeni taşındık 54. ev"

Gözlerim birden büyüdü 50 ve 100. vilyalar arasında ünlüler otururdu. 1 ve 50 arası vilyalarda ise parası satın almaya imkanı olanlar oturabiliyordu.

"Sen ünlümüsün? Ne olarak çalışıyorsun? Manken mi?"

Gülümsedi ve o mükemmel tavşan dişlerini dışarıya çıkardı.

"Ben ünlü değilim kuzenim rapçı sadece bende onunla beraber kalıyorum"

Gülümsedim ve kafa salladım.

"Peki ya sen Jimin hangi vilyadasın?"

"68. vilya"

Gözlerini büyülttü. O kadar şirindiki kelimelere sığmazdı.

"Sen ve abin ne işte çalışıyorsunuz?"

Hadi S*k Beni [Namjinxkookmin] +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin