14

4.6K 141 116
                                    

Jungkook

Jimin ile sahil boyu el ele tutuşarak yürüyorduk. O düşünceli bir şekilde yürürken ben habire sol elimdeki yüzüğüme bakıp tekrar tekrar seviniyordum. Arada bir Jimin'e bakıyor ne düşündüğünü sanki yüzünden anlayacakmışım gibi yüzüne bakıyor sonra boş verip tekrar parmağımdaki yüzüğe bakıyordum. Jimin bir anda bana döndü ve irkilmeme sebep oldu.

"Aşkım ben diyorum ki uke...  "

Bir anda telefon çaldı ve elimi bırakıp telefonu açtı.
Namjoon

Telefon açılır açılmaz sakince ve tane tane konuşmaya başladım.

"Aa Jimin şey diyecektim, şu sizin ev tam olarak nerede numarasını verde abinin yanına gideyim, şimdi beklettim diye sinirlenecek falan ondanda edebiyat yapmasın bana. "

"68 nolu olan bizi ikinizde bu gün arayıp meşgul ederseiz ikinizide sikerim. "

Diyip telefonu yüzüme kapattı. Telefonun ekranına baktım ve omuz silkttim. Söylenerek

"Şuan Seokjin'in yanına gitmeseydim ebeni sikerdim ama hadi gene iyisin. "

Telefonu sürücü koltuğunun yanına attıktan sonra arabayı çalıştırdım, Jimin'lerin evine dopru sürdüm.

Çok kısa bir zaman sonra...

Sonunda yeri bulduğumda arabayı park ettim, cebimden sigara paketimi çıkartıp içindeki son bir dalı aldım ve yeni paketi torpidonun gözünden çıkartıp cebine soktum. Telefonumu aldım ve anahtarı yerinden çıkartıp arabadan indim. Arabayi kilitleyip eve doğru yürümeye başladım. Kapının önüne geldiğimde zile bastım ve bekledim.

Kapı açıldığında uykusuzluktan yürüyemeyecek halde bir Seokjin beklemiyordum açıkçası. Gözlerini kapatmış başını kapıya yaslamış bir şekildeydi. Üst kısmı çıplak altında ise sadece baksır ike duruyordu. Teni gerçektende mükemmeldi, bembeyaz bir ten.

"Seokjin iyimisin? "

Bir anda diklendi ve gözleri kapalı bir şekilde arkasını dönüp yürümeye başladı.

"Odama gel"

1000 okunma oldum mu atacaktım ama erkenden atayım dedim, zaten fazla bir şey kalmamış.

Sizce kim seme olsun?

-Seme Jimin🐈

-Seme Jungkook🐇

Birini seçip yorum olarak nokta (.) bile koymanız yeterli.

Teşekkürler okuduğunuz için

Hadi S*k Beni [Namjinxkookmin] +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin