Jungkook
Yaptığım hatanın farkındaydım ve Jimin'in beni affetmesi için her şeyi yapacaktım.
"Jimin"
"Ne var?"
Başımı yere eğdim.
"Özür dilerim Jimin ben herkesi aynı zannettim senide ama sen onlardan değilsin ve ben seni bu işlerden çıkartacağım."
Jimin
Jungkook arkasını döndü.
Kıyafet dolabína doğru ilerledi ve dolaptan bir kaç kıyafet çıkartırken dışarıdan bağırma sesleru geldi.
1. Ses abim Seokjin'in di, ama ikinci ses abim ile orantıda daha gür ve daha aralıklı çıkıyordu."Jimin üzerine adam akıllı bir şey giymeden dışarıya çıkamazsı."
Dedi ve koşarak odadan çıktı.
Ben ise sadece dolabın karşısına geçip kıyafet aramakla yetindim.Seokjin
Karşımda bana hakaretler savuran adama elimin tersi ile bir tokat geçirdim.
"Bana bak dinozorun siktiği orospu çocuğu bana hakaret edemezsin tamam mı?"
Karşımdaki çocuk yanagını tuttu ve gülümsedi.
"Seni tanıyorum Kim Seokjin, sen seoul'un en büyük sürtüğüsün ve bence olduğun şeyi inkar etmen saçma değil mi?"
Gözlerim doldu ve bir damla düşmesine izin verdim.
"BEN-SÜRTÜK-FALAN- DEĞİLİM TAMAM MI?"
Jungkook
Jimin'in abisi ve tanımadığım bir adam birbirlerine bağırıyordular.
Karşıdaki adam Jin'in üzerine yürümeye başladığında ise içeriye giren Namjoon'u gördüm adamı görmesi ile hızlıca buraya geldi ve dinlemeden karşıdaki adama bir yumruk indirdi.
Duvarda sığınmış kendini siper alıp gözlerini kapatmış çocuk gözlerini açtığında aniden arkasına dönen Namjoon ile göz göze geldiklerinde anlamıştımki Namjoon ile Seokjin, ben ve Jimin sonsuz bir aşka adım atacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi S*k Beni [Namjinxkookmin] +18
Teen Fiction"Ünlü Repçi Kim Namjoon diğer ismiyle RM, ünlü porno yıldızı Kim SeokJin ile anlaşmamı yapacak? Yakında Magazin-T'de"