Jimin
Üzerime bile bir şey almadan oradan ayrıldım.
İnsanlardan kötü bir muammele görmekten sıkıldım.
Hayattan sıkıldım.
İnsanlardan sıkıldım
Bedenimden sıkıldım.
Ölmek istiyordum artık kısacası.
Benim bedenimi nasıl veya ne için kullandığım önemli değil, önemli olan ruhumun bende ki beni yansıtmasıdır.
Kapının önüne geldiğimde telefonumun içerde olduğunu fark ettim.
Ayrıca zaten böyle dışarıyada çıkmamalıydım.
Kapıdan geri dönüp odaya tekrar girdiğimde Jungkook telefonumu almış kurcalıyordu.
Koşarak elimi bir şey görmemesi için ekranın önüne koydum.
Alt tarafından tuttum ve hızlıca çektim."Ne yaptığını zannediyorsun sen hah? İftiracı bok."
Ayağa kalktı yüzünü değisik bir biçime soktu, kaşlarını çattı...
"İnsan sevgilisi ile böylemi konuşur hah yeminim olsun seni şurda 4 posta sik-... Emm severim Jeon Jimin."
Baş parmağımı, işaret ve orta parmağımın arasına sokup salladım, ardından diğer elimi uzattım.
"Önce para sonra mükemmel kalçalar. Ayrıca senin sevgilin değilim ben tamam mı? Kimsenin sevgilisi değilim Ve az önce o kadar şey diyordun? Şimdi noldu? Azdın azdın da banamı geliyorsun?"
Gözlerini yana devirdi. Kendi telefonunu aldı ve benim ile onun mesajlaştığımız yeri açıp bana gösterdi.
"Ama az önce bana çıkma teklifi ettin ve ben kabul ettim. Ayrıca fotoğraf bile çekildik göstereyim mi?"
Kafamı evet anlamında salladım. Ellerimi göğüs hizamda birbirine bağladım.
Kendi yükümün yarısını
sol ayağıma verdim.
Sağ ayağımı tempolu bir şekilde yere vurmaya başladım.
O ise galerisine girip bir fotoğraf açtı ve bana gösterdi."Olum sen cidden manyak falan mısın?"
Yaptığı şey ise benim telefonumdan tek çekindiğim fotoğraflardan birini açıp yanağına yaslayıp gülümsemesi.
Bu zeka beni cidden aşıyordu artık, zirvede bıraksam ne olurdu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi S*k Beni [Namjinxkookmin] +18
Teen Fiction"Ünlü Repçi Kim Namjoon diğer ismiyle RM, ünlü porno yıldızı Kim SeokJin ile anlaşmamı yapacak? Yakında Magazin-T'de"