Ellerimi arkaya getirerek yere eğilip tekrar kalktım önüme döndüğümde ise içeriye giren iki çocuk ile şoka uğradım.
Ama onlardan sebep kendimi rezil edemezdim.
Dansıma beni fark etmemeleri için dua ederken çok geçti bile ön tarafın biraz daha uzağında sigarasını içip sırıtan bir çocuk ve onun yanında ağzı açık bir şekilde beni izleyen Jungkook vardı.
Onun ile konuşmamda buraya kadardı işte.
Dansımı bozmadan üzgün üzgün dans ediyordum.
Tanrıya çabucak zamanın geçmesi için dua ediyordum.Jungkook
Gördüğüm görüntüyü tam olarak idrak edebilmek için ayağa kalktım.
Gözlerimi dans eden çocuğun tam yüzüne odakladım.
Buradan bile belli oluyordu yüzünü gizlemeye çalıştığı ve adım gibi emindim ki dans eden Jimin ön taraftaki masalarda oturan ve bir şürü çocuk ile konuşan abisi idi.
Bir andan Namjoon'un sesi ile ona döndüm."Ben sana ne dedim Jungkook ben bunun abisini sanki bir porno filminde gördüm diye bak demek ki doğruymuş.
Yazık oldu sanada çocuk ila bir sürü hayal kurmuştun oysaki."Koltuğa oturdum. Gözlerimi tekrar Jimin'in üzerine diktim.
"Hyung bize ne yapımazdı."
Gülümsedi ve cevap verdi.
"Asla ama asla yalan söylenmez ve oyun oynanmazdı. Anlaşılan ikimizde kullanılacaktık."
Kafasını geriye attı attı sigarasını tekrar ağzına soktu ve üfledi.
"Madem biz kullanılacaktık kullanılmayız kullanırız dimi hyung"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi S*k Beni [Namjinxkookmin] +18
Ficção Adolescente"Ünlü Repçi Kim Namjoon diğer ismiyle RM, ünlü porno yıldızı Kim SeokJin ile anlaşmamı yapacak? Yakında Magazin-T'de"