Seokjin
Çocuk ile göz göze geldiğimizde kafamı yere eğdim.
Kenardan da destek arak yere oturdum.
Kafasından yediği darbe ile ayağa kalkmaya çalíşan çocuğa baktım.
Tepki veremiyor kilitlenip öylece bir yere odaklanmış bakıyordum.
Omzuma ve bacağıma dokunan el ile kendime geldim."Çocuk iyimisin? Bir şey yaptımı sana. JUNGKOOK KOŞ Bİ BARDAK SU KAP GEL."
Jungkook mu?
Kafamı yanımda olan yüze doğru çevirdiğimde bu spor salonunda tanıştığım çocuğun bir şeyiydi.
Kafamı tekrar yere eğip, Jimin'in odasına doğru çevirdim.
Gelen sesle birlikte o çocuğa baktım."Jungkook'un anlattığına göre kardeşin burada çalışıyor ve ben seni tam olarak olmasada tanıyorum. Kim Seokjin'di değil mi?"
Kafamı evet anlamında yukarı aşağı salladım.
"Evet Kim Seokjin"
"Bende Kim Namjoon memnun oldum. Şimdi daha iyisin değil mi?"
"Evet"
Kenara tutundum ve ayağa kalktım.
Oda benimle birlikte ayağa kalktı.
Jimin'in odasına geçtim.
Odaya girdiğimde ise etrafta bir sürü dağılmış kıyafet ve bir adet çıplak Jimin vardı.Yazar
Jungkook suyu alıp gelince kapının önünde bekleyen Namjoon hyungunu gördü.
Hızlı adımlar ile yanına gitti."Hyung Jin nerede?"
Kaşı ile odayı gösterdi.
Namjoon'un odayı göstermesi ile elindeki suyu Namjoon'a uzattı ve odaya daldı.
Kalçasına aynada bakan bir adet Jin ve dolaba önü dönük çıplak bir şekilde domalan Jimin'i gormeyi beklemiyordu tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi S*k Beni [Namjinxkookmin] +18
Teen Fiction"Ünlü Repçi Kim Namjoon diğer ismiyle RM, ünlü porno yıldızı Kim SeokJin ile anlaşmamı yapacak? Yakında Magazin-T'de"