Jimin
Ne diyecektim ben şimdi?
Ben baba parası yiyorum Jin abimin ise haftada bir kez porno filmi çekip 10.000 dolar alıyor mu diyecektim?
Ne yapmam gerekiyordu?
Doğruları söylemelimiydim?
Tabiki de söylemeyecektim yalan atmaya karar verdim."Bilmem tanıyor musun ama abim ünlü rapçı Min Yoongi ile evli. Bende onlarla beraber kalıyorum."
İnanmıyorum hem kendi başımı hem abimin başını hem de abimin en iyi arkadaşı Yoongi'yi belaya sokmuştum.
Neyseki Yoongi ile evlerimiz yan yanaydı umarım anlayış gösterirdi."Abin evlimi? Ben şey düşünmüştüm Namjoon ve abini ayarlardık diye falan-"
"Ah abim evli ama ben değilim benim sevgilim bile yok"
Yaptıklarımı öğrenen bir zaman sonra zaten bende diyaloğu kesiyordu zaten olması imkansızdı.
Gözlerini sevinçle büyüttü benim ne bok olduğumu öğrendikten sonrada bu kadar mutlu olacağını zannetmiyorum Jeon Jungkook"Gerçekten mi? Çok iyi ya neyse ben abimin yanına gidiyorum numaranı versene sosyal medya hesaplarını falan"
"Numaram *********** İnstagra- yok instagramım yok twitter'da kullanmıyorum"
Ucuz kurtulmuştur eğer instagram ve twitter'ımı verseydim ne bok olduğum ortaya çıkardı.
Gülümsedi ve elini telefon şekline sokarak salladı."Akşam ararım veya yazarım olurmu?"
Kafa salladım ve Jin'in yanına gittim. Koşu bandına çıktım ve kenarına yaslanarak Jin'e baktım.
"Hyuuung.."
Koşmaya odaklı bir şekilde ses çıkardı.
"Hımm"
"Hyung ben Jungkook'a yalan söyledim."
Seokjin
Demesiyle kafamı ona çevirdim ve dengemi kaybettim. Geriye doğru düştüğümde anında biri beni tuttu. Uzun boyu dik duruşu ve ve ciddiyeti mükemmeldi. Kollarından ayrıldım."Kusura bakmayın dengemi kaybettim de"
Yüzüme ciddi bir biçimde baktı. Ve düz yolda yürümeye başladı. Bu nasıl bir insan? Domuz gibi yüzüme bakıp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi S*k Beni [Namjinxkookmin] +18
Novela Juvenil"Ünlü Repçi Kim Namjoon diğer ismiyle RM, ünlü porno yıldızı Kim SeokJin ile anlaşmamı yapacak? Yakında Magazin-T'de"