Azıcık smut tarzı bir şey var.
Yazar
Sonunda gösteri bitmiş saat sabah 3.30 olmuştu.
Herkes dağılırken Jungkook, Jimin'in odasının yolunu tuttu.
Kapıyı açtı ve içeriye girdi.
Jimin giyineceği sırada arkasını döndü gördüğü kişi ile dudaklarını araladı."J-Jungkook b-ben, düşündüğün gibi değil sana yalan sö-"
Konuşması ona bastırılan dudaklar ile kesilmişti.
Jungkook şaşkınlık ile gözlerini büyülten çocuğun beli sarılıp kendine bastırırken bir yandanda alt dudağını emiyordu.
Karşılık vermemesine uyuz olan çocuk dudaklarını diğerininkilerden kaldırdı."Bana ne hak ile yalan söylersin hah? Demek beni kullanacaktın doğru mu? Evet doğru şimdi şunu unutma ben asla kullanılmam Jimin"
Söylediği sözler ile Jimin'i omuzlarından tutup boş duvara sertçe çarptı.
Acı ile inleyen çocuğu ağzını bile açtırmadan tekrar öpmeye başladı.
Elleri ile üstündeki bedeni ittirmeye çalışsada tüm hakimiyet üstekindeydi.
Jungkook bu küçük yalanın intikamını alacaktı. Evet! Ama planına katmadığı küçük detaylar vardı.
Dışarda bekleyen abisi ve odasındaki kamera.
Delliller sayesinde her şekil Jimin kazacaktı bu oyunu Jungkook değil.
Aradan kısa bir süre sonra Jungkook, Jimin'in kilerden ayrıldı.
Jimin konuşmak için dudaklarını araladı ve bağırmaya başladı."SANA NEDEN YALAN söylediğimi sordunmu bana HAH Jungkook? SORDUN MU? B-ben senden utandım tamam mı? Benimle ve abim ile konuşmazsınız diye korktum. Abimin bile bundan haberi yok sadece yalan söylediğimi biliyor sana ama onun harici ne söylediğimi değil.
Evet abim porno yıldızı, bende bu tür yerlerde sürten orospunun tekiyim tamam mı? Ben sadece senden hoşlandım ve seni kaybetmek istemedim. Sadece bu!
Ama sen beni dinlemeyim resmen tecavüze kalkıştın. Gerçi yapsanda bir şey kaybetmem ben çünkü seninde sizinde gözünüzde küçük bir sürtüğüm değil mi?"Jimin'in ağırlaflarından sonra Jungkook sadece kafasını eğip Jimin'in çekip gitmesini beklemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi S*k Beni [Namjinxkookmin] +18
Teen Fiction"Ünlü Repçi Kim Namjoon diğer ismiyle RM, ünlü porno yıldızı Kim SeokJin ile anlaşmamı yapacak? Yakında Magazin-T'de"