Chapter 2

134 15 4
                                    

Η Δεύτερη Σωτηρία

Η Άλις νόμιζε πως αμέσως θα δεχόταν τα βαριά χτυπήματα από τα όπλα, τις γροθιές και τις κλωτσιές των μαφιόζων, συνοδευόμενα από βρισιές και προσβολές, και έναν πυροβολισμό στο τέλος πρωτού πεθάνει από αιμορραγία. Για να έχουν την απόλαυση πως την σκότωσαν και ξεφορτώθηκαν άλλο ένα επικίνδυνο απόβρασμα.

Όμως δεν έγινε έτσι. Μέσα από τα λεπτά, σχεδόν σκελετωμένα χέρια της, άνοιξε μια πιθαμή τα μάτια της, ίσα για να διαπιστώσει γιατί δεν της επιτίθονταν, κάτι τους είχε σταματήσει.

Ένας άντρας στεκόταν με την πλάτη γυρισμένη σε αυτήν και τα χέρια στις τσέπες. Η Άλις δεν έβλεπε καλά, εξαιτίας του αίματος που έπεφτε τώρα και στα δύο μάτια της, μα κατάφερε να δει πως ο άντρας είχε μακρυά, κατάμαυρα μαλλιά που έπεφταν στην πλάτη του ατίθασα και γεμάτα τούφες που πέταγαν. Φορούσε μαύρο δερμάτινο τζάκετ και το σώμα του φαινόταν κάπως ψηλό και μυώδες. Και ήταν ο πρώτος άνθρωπος μετά την μητέρα της που την υπερασπιζόταν. Που την προστάτευε.

Οι μπράβοι του Τάισον σταμάτησαν να τρέχουν στην ξαφνική θέα του άντρα. Και όχι απλώς για να μην πέσουν πάνω του γεμάτοι αυταρέσκεια. Αντίθετα, έδειχναν ελαφρώς τρομοκρατημένοι, τα φρύδια τους είχαν συσπαστεί και το βλέμμα τους το μαρτυρούσε. Η Άλις δεν έβλεπε την μπροστινή όψη του άντρα, μα για να ξαφνιάστηκαν και φοβήθηκαν οι ατρόμητοι και σκληροί μαφιόζοι της δυνατότερης μαφίας του Μοντρέσορ, θα πρέπει μάλλον να έδειχνε απειλητικός. Έπειτα, εμφανίστηκε από το πουθενά στη μέση αυτής της καταδίωξης. Πώς στο καλό βρέθηκε εκεί πέρα;

Ο ίδιος ο Τάισον είχε πετρώσει, με το τουφέκι του στον αέρα, οπλισμένο και έτοιμο να εξαλείψει το παράσιτο που έκλεισε τους συντρόφους του στη φυλακή και κόντεψε να στείλει και τον ίδιο. Ωστόσο, καμούφλαρε την έκπληξή του γρηγορότερα και καλύτερα από τους μπράβους του, ορθώνοντας το ανάστημά του, κατεβάζοντας το όπλο του και κοιτώντας εχθρικά τον άντρα. Οι μπράβοι έσπευσαν να τον μιμηθούν. Αναμφίβολα, έδειχναν σκληροί και υπερείχαν τον άντρα αριθμητικά κατά πολύ, άρα αυτός θα πρέπει να είχε κάποιο χάρισμα ή τρομακτικό χαρακτηριστικό. Μπορεί και όχι.

Η Άλις τον παραδέχτηκε νοερά μέσα της που κρατούσε σταθερή τη στάση και το βλέμμα του σε αυτούς, και σκέφτηκε πως εκείνη θα είχε λυγίσει στη θέση τους. Ήταν επαγγελματίες και χωρίς ηθικές αξίες, αληθινά κτήνη, διψασμένοι για εκδίκηση και βία.Τα μάτια τους, τα έβλεπε, έσταζαν αίμα.

The Nest - Book 1: QuerenciaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora