Αλλαγή σχεδίου
"
Δεν το πιστεύω!", αναφώνησε ο Έντυ ξαφνιασμένος. "Πώς κόλλησες εκεί πάνω;"
Ο Μέιναρντ σύρθηκε όσο πιο κοντά μπορούσε στο άνοιγμα, με ένα πλατύ μειδίασμα στο πρόσωπό του. "Που να στα λέω, μεγάλη ιστορία...", του είπε. "Είναι κανένας μαζί σου; Πώς κατάφερες να έρθεις εδώ;"
"
Αυτό είναι μια εξίσου μεγάλη ιστορία, θα σου την διηγηθώ μόλις ξεμπλέξουμε.", χασκογέλασε ο Έντυ. "Αλλά όχι, δεν είναι κανένας μαζί μου."
"
Εντάξει, μπορείς να με βγάλεις τώρα;"
Το βλέμμα του Έντυ σκοτείνιασε κάπως και το απέτρεψε από του φίλου του. "Δεν ξέρω αν μπορώ.", παραδέχτηκε. "Δεν έχω ξαναδουλεύομαι με ασανσέρ, ξέρω μόνο το θεωρητικό κομμάτι."
"Δεν πειράζει.", προσπάθησε να τον ενθαρρύνει βιαστικά ο Μέιναρντ. "Είσαι μηχανικός, που να πάρει! Μπορείς να το κάνεις!"
Ο άντρας με τα γαλάζια μάτια όμως είχε τους ενδοιασμούς του. "Δεν μπορώ να το κάνω,
Μέι
. Ένας λάθος χειρισμός και θα σε σκοτώσω."
"Απλά κάν'το, Έντυ!", φώναξε ο Μέιναρντ, φανερά θυμωμένος, αλλά ο φίλος του έσμιξε τα φρύδια και τον κοίταξε με θράσος, χωρίς να φοβάται καθόλου.
"
Άλλο ένα τέτοιο και σε έχω αφήσει εδώ να σε πιάσουν.", σφύριξε απειλητικά. Ο Μέιναρντ έστρεψε αλλού το βλέμμα του ντροπιασμένος, αλλά ο Έντυ χαμογέλασε ξανά πλατιά.
"
Πάω στο μηχανοστάσιο", του ανήγγειλε. "Έξω είναι ο Τάισον και οι άλλοι, με νομίζουν όμως για δικό τους, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα..."
"
Τέλεια...", έκανε ο Μέιναρντ και κοίταξε δεξιά και αριστερά του φίλου του. "Η Ρόζαλιν που είναι; Δεν ήρθε μαζί σου;"
"Και αυτό είναι μεγάλη ιστορία, θα σου πω μετά.", του απάντησε βιαστικά και πρόσθεσε
"Να σε ρωτήσω, μια τρελή με πορτοκαλί μαλλιά έξω, δικιά σου είναι;"
Ο Μέιναρντ ανάβλεψε ανήσυχος. "Είναι η Άλις έξω; Τι κάνει;", ρώτησε.
"
Άλις την λένε;", έκανε με ενδιαφέρον ο Έντυ και μετά σήκωσε τα χέρια και τους ώμους του θεατρικά. "Δεν ξέρω τι λες, αλλά είναι τρελή! Αυτήν ψάχνουν! Έχει βάλει παγίδες παντού για τους μαφιόζους και κρύβεται."
CZYTASZ
The Nest - Book 1: Querencia
Fantasy2504. Όλα έχουν αλλάξει, τα παλαιά κράτη έχουν πεθάνει και έχουν γεννηθεί καινούρια, μαζί με μια τρομερή ανακάλυψη για τον άνθρωπο που άλλαξε τα πράγματα για πάντα. Στο κράτος του Ράμσορ, η Άλις είναι ο νούμερο ένα εχθρός της δυνατότερης μαφίας του...