Nevetésnek sírás a vége?

35 3 0
                                    

– Ne... ne... nem merek lemászni... – suttogja Merci, aki épp hogy kint van az ablakból.
– Nyugi, lent van Greg és Math.
Merci sóhajtva lemászik, majd hallok egy koppanást, egy-egy női és egy-egy férfi nevetést, ami után én is lekászálódok.
– Na mi volt a vicc tárgya srácok?
– Merci cipője fejbe csapott!! – mondja hisztisen Math, amire én is felnevetek, de hamar kapok 2 oldalról egy-egy tockost.

– Na jó induljunk, vagy mehettek gyalog – indul meg ezzel a kijelentéssel Greg egy Opel B Vectra felé. Ezt meg sok mást a kocsiról is csak onnan tudok, hogy a brancsból minden srác erre nyáladzik, mióta Greg megvette.

– Választhatok zenét? – pattan be Merci a hátsó ülésre Math-tel együtt még előttünk.
– Várjátok már meg, hogy mi is beszálljunk – mondjuk egyszerre Greggel röhögve, amint beülünk.
– Na most már hajrá – mondja szemforgatva Greg.
– Mintha nem duzzadna a májad, hogy odavannak a kocsidért?! – csípem oldalba a párom, amint elindulunk, miközben már Math és Merci veszekszik a zene műfaján.
– Mint egy házaspár... – csúszott ki a számon, mire Merci ismerős zsibijét érzem a jobb karomon, és Math rosszalló tekintetét.

– Hé, asszonyt nem üssük, főleg ha igaza van – mondja visszafojtva a nevetést Greg, amire ő csak egy-egy nyelvnyújtást kap.
– Bezzeg ő ennyivel megússza...
Amint befejezzük a civakodást, meg is érkezünk, majd kiszállva megbeszéljük a dolgokat.
– Mindenkinek minimum rezgőn a telója,  ha elveszett azonnal hív engem, ha engem nem találtok, akkor Greget.
– Aya, nem vagyunk gyerekek!!! – mondja szinte ordítva a duo.
– Nem, nem vagytok gyerekek, csak a barátaim és féltelek titeket – karolom át a két delikvenst.
– Na és most indul a buli!! – karolok bele Gregbe, aki épp lezárja a kocsit.

Amint belépünk az ajtón, meglátjuk őket két lánnyal...
"Na most légy okos Ayame"

Érdekes játszmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora