Álom vagy múlt

18 3 0
                                    

Nem tudom merre tartunk, és hogy hol vagyok, de minden olyan ismerős. Egy bálban találom magam következőnek, a nemrég említett úrfival táncolok. Valaki megfogja a vállam ordítva:
– Edward, mondtam, hogy Elizabeth az enyém!
– Iliasz, hagyjuk már. Meg se tudod tartani őt.
A két férfi összeverekszik, nem értek semmit.

Próbálom szétszedni őket, de csak annyit érek el, hogy még inkább egymásnak esnek. Lerogyok a földre, és sírni kezdek. A két fiú észbekap, ami után abbahagyják a harcot. Azt hiszem, legalább ennyit elértem. Pont felém jönnek, és kérdezni akarom tőlük a dolgokat, de felriadok egy éles sípolásra és felugrok.

– Mi... mi az Isten ez?
– Nyugi cica, csak egy kis tavaszhozó vihar van, és lecsapta a biztosítékot - Greg magához ölel a vállaimnál fogva, pontosan olyan, mint az álmomban az a fura nevű ifjú. A sötétben hallom újra Elizabeth hangját.
– Láttál egy picit a múltadból... ők azok...
"Nem, nem, nem lehet" – mondogatom magamban, majd Gregre nézek. Nagyon hasonlít az arca az álomban látott emberre, majd eszembe jut valami.
– Drágám, neked van második neved?
– Volt csak megváltoztattam, miért kicsim?
– Csak érdekel, de mi volt?
– A nevet én se tudom kimondani, de hasonlít a görög Iliászhoz, nem ér kiröhögni.

Én inkább nevetés helyett magamba roskadok.
– Cicc mi a baj? – aggódva tekint rám Greg. Én nem tudok válaszolni, csak előre-hátra hintázva sírok.
– Ehhez volt köze? Neki is?
Nemet intek a fejemmel, de nem várt reakciót kapok. Magából kikelve kezd darálni.
– Ne hazudj, látom, hogy a közös emléktárgyaitokat szorongatod sokszor, és süket se vagyok, sem hülye. Ayame, te se néz annak.
– Nem nézlek, jó tudod mit, igen. Hiányzik, de szeretlek téged is, de ha neked ez nem elég, keress egy másik lányt.
– Lehet az lesz...

Greg kiviharzik a szobámból, majd a házból, visszhangzik az egész ház, ahogy becsapja az ajtót. Anyum fél perc múlva fent is terem.
– Kicsim ez mi volt?
– Azt hiszem szakítottunk... jobb lesz neki így... – mondom szipogva, miközben anyám mellém ül és átölel.
– Mindenkit csak bántok. Miért, anyu miért?
– Butus vagy kicsim, nem bántasz senkit.
– De... de.
A könnyeimtől nem bírok beszélni, így csak sírok anyumnak dőlve, míg addig nem sírok hogy újra elaludjak.

Érdekes játszmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora