Mi lesz itt?

27 4 0
                                    

Reggel van, olyan 5 óra tájt lehet az idő. Anyum tegnap itt maradt velem, vigyázva rám. Most mellettem alszik, betakarom és írok egy üzenetet neki és leteszem az aszalra.
"Ne aggódj Merciék leszek"

Felöltözök egy fekete farmer és egy giga pulcsiba, majd a hátamra kapom a táskám és kiugrok az ablakon. Az úton rágyújtok és elkezdem ordíttatni a LP-t a fülemben, egy kis melankólia miatt, majd lecsapódok a Zagyva-híd korlátjára. A tájat nézve elgondolkodok az életemen, majd megszólal a telefonom. Értesítést kaptam, Szandi szülinapja van.

Amint realizálódik bennem, hogy elfelejtettem életemben először a szülinapját, így mint a félhülye, az első nyitva lévő ruhaboltba rohanok. Fél órát keresgélve megtalálom egy cicafüles fekete sapkát, amit azonnal meg is veszek, majd pár kitűzőt és elrohanok Leanderék házához.
Szép kis házuk van a környékhez képest. Egyszer jártam itt, amikor bemutatkozott Szandi két "testvére" a leendő fiújának.
Szegény fiú olyan halálra rémült fejjel nézett ránk, mint most ránk.

– Ayame mit keresel itt 7 órakor?
– Szandi szülinapjára terveztél valamit?
– Nem, csak vettem neki pár cuki dolgot.
– Eh... Akkor benne vagy, hogy valami nagyobbat szervezzünk, neked csak el kell hoznod, oké?
Szegény fiú nagy szemekkel pislog rám, majd mint akinek most esett le, nekiáll bólogatni.
– Oké Leander, számítok rád. Szia.
Amint ezt befejeztem, rohanok Mercihez és a többiekhez.
Délre minden megvan csak a helyszín full üres.
– Na ezt egy óra alatt hogy díszítem fel?
– Kell segítség Picur?
– Math?
Amint megfordulok az idióta legjobb fiú barátom áll mögöttem és Mark, akinek azonnal a nyakába ugrok.
– Életmentők vagytok. Na álljunk neki.
– Enyém a színpad!! – ordít fel mögöttük Merci hozzánk csapódva.

Az így összeverbuvált csapat sikeresen feldíszítette a helyet, ami nem más volt, mint egy régi laktanya épület, amit anno mi alakítottunk át. Most mindenhol lufik és cicás sütik vannak, meg nagyon sok üdítő és egy kevés alkohol, na meg egy
SWEET 16 luficsokor, meg a régi matrac. Az órámra pillantok.
– Van egy óra szépítkezni, spuri!!
A srácok – mint a kámfor, el is tűnnek, én pedig kiterülök a matracon és nézem a plafont.
– Mennyi emlék fűz ide, főleg a csapattal.
A magammal folytatott beszélgetést Elizabeth szakítja meg:
– Le se tagadhatnád ki vagy te lány
– Lizz hagyjál már...
– Nem hagylak Ayame, ha nem akarod ugyanazt, amit én tettem, akkor hallgass rám.
– Miről beszélsz?
– Dantéval előző életedben is együtt voltál!!
A döbbenettől legurulok a matracról majd összeáll a kép a fejemben.
– E... Edward?
– Igen ő volt.
– Akkor Iliász pedig Greg?
– Igen...
– De ti boldogok voltatok, nem?
– Azok voltunk,csak megfutamodtam... mint te.

A fejemet a fémpadlóba kezdem verni ezek hallatán.
– Hány élete megy ez? Őszintén?
– Túl sokszor Ayame, túl sokszor...
– Én tegyem helyre most ezt?
Megmakacsolva magam felkelek és a táskámból előveszem a sminkem és nekiállok készülődni, nehogy felrobbanjak az idegtől .
– Igen neked... Kérlek, ez túl régóta megy.
– Tudod mit? Szarok bele Lizi, ha a többi életben is ekkora fatökű volt, akkor még játsszuk ezt pár életen át.
Földről felpattanva elviharzok rágyújtani.

– Ayame, ezzel csak szenvedést okozol magadnak.
– Nem érdekel!! – ordítom. Az épphogy meggyújtott cigi órási lángra kap, amit el is dobok azonnal.
– Ez mi a rák volt??
– Ha nem vagytok együtt, az erőtök kontrollálhatatlanra nő.
Hallatszik ahogy Elizabeth felsóhajt.
– Legalább a közelében maradok, úgy megfelel? – sóhajtok most már én és egy SMS-sel megdobom Spardát, hogy tolja el Szandi szülinapjára a seggét.
– Egyelőre. Köszönöm.

Csend, végre csend. Eliz hangja megszűnt, és az órámra tekintek.
– Negyedóra múlva jönnek a többiek?!
A felkiáltás után felhívom anyát.
– Anya elhoznád a szülinapomra a kisruhát?
– Ha én leszek a felügyelő a bulin.
– Eh... rendben, téged úgyis bírnak.
– Hehe. 5 perc és ott vagyok.
Nagy meglepetésemre Greggel együtt jött .
– E... ez komoly?
– Beszéljétek meg – dobja nekem anyám a ruhát, majd Greg kocsijával leparkol.
– Na akarsz mondani valamit?
Greg a földet nézve motyog egy bocsánat-félét.
– Tudod mit, ezt beszéljük meg ha vége ennek.
– O... oké – jön oda szégyenlősen és megölel.

Ez a fiú meglep mindig. Ha mellettem van, olyan sebezhető. A gondolatmenetem egy nyakcsók és egy hiányzol suttogása szakítja ki.
– Te is nekem, de hadd öltözzek át – csókolom meg, majd elengedem és nekiállok öltözni, fittyet sem hányva arra, hogy ott van és perverzül vigyorog.
– Ha ennyire tetszik a látvány, segíts a fűzőben.
– Ha én segítek, lehet lekerül.
– Biztos, hogy azt akarod, hogy más fiú is úgy lásson?

A beszólásom után oda is pattan mellém megigazítva a fűzős kis fekete ruhát. Épp időben, a srácok most értek ide anyámmal egyetemben, amit eléggé furcsáll mindenki, így csak annyi időm van, hogy elpakoljak és elmondjam a dolgokat.
– Linda fejét legalább bírjátok, ő a legjobb felügyelő és a legkomolytalanabb tanár.
Csattan anyám keze a tarkómon, majd folytatom a mondandóm .
– Viccet félretéve alkohol kulturált szinten, Szandi szülinapja róla szóljon, ne a rókázásról. 5 perc maradt, mindenki a helyére!!
Mindenki előbújik Szandit várva, majd bevágódik az ajtó a Dante fejével és egy ordítozó lány jön utána.

– Tisztába vagyok vele mit szerveztek, de ne légy köcsög!!
A jelenet után mindenki röhögve kidől a sarokból elrontva a hangulatot. Én mentve a menthetőt odamegyek Szandihoz és egy kis szülinapi koronát szúrok a fejébe.
– Boldog szülinapot hugi.
Majd én is feladom és röhögni kezdek.
Érdekes egy buli lesz.

Érdekes játszmaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang